Bekijk items waarin is gereageerd door Maartje64
Resultaten
| Status | Onderwerp | Start topic | Laatste reactie |
|---|---|---|---|
| Status | Onderwerp | Start topic | Laatste reactie |
| Twee weken later zag ik haar weer4 reacties, 4798 keer bekeken Geweldig stukje, but thanks for ruining my hopes. Ik had altijd gedacht dat mannen en vrouwen gewoon vriendschappelijk contact konden hebben. By the way, ik heb hem gegoogled en James Worthy is…… | 25 May 2007 door brutuzz | |
| Ware liefde15 reacties, 5675 keer bekeken Ware liede is iemand die met je meegroeit en dezelfde kant op wil met zijn leven. En uiteindelijk moet aan elke verhouding gewerkt worden, dus de perfecte relatie bestaat niet.… | 24 Jun 2004 door Rival | |
| Lekkerste sex!23 reacties, 11415 keer bekeken Breakup and Makeup sex is toch wel het lekkerst. En dan altijd met licht aan. Als je denkt dat de liefde over is ga je toch nog extra hard je best doen die laatste keer.… | 21 Aug 2007 door unforgettable | |
| wat vind jij nou sexy!!43 reacties, 19990 keer bekeken
Hij moet zowieso langer zijn en mooie ogen hebben! Ook kijk ik altijd naar de sieraden. Dat zegt veel over een man, heeft hij kettingen om, armbanden, horloge (van chrono24 bijvoorbeeld) bijvoorbeeld,…… | 17 May 2006 door fieb | |
| Mannen en vreemdgaan...34 reacties, 5651 keer bekeken
Nog een interessant weetje over vreemdgaan: Vrouwen vinden het veel erger als de man verliefd is op iemand anders dan wanneer hij alleen sex heeft gehad.. dit komt doordat vrouwen sinds oertijden a…… | 20 Nov 2002 door Trance | |
| was je eerste keer speciaal? en op welke leeftijd?2 reacties, 2350 keer bekeken Ik was 19. Heb er absoluut geen spijt van dat ik zo lang heb gewacht. De verhouding heeft nog 3 jaar geduurd. Het was echter niet wat ik me erbij voorgesteld had. Ik vond het erg pijnlijk en helemaal …… | 15 Jul 2009 door jef9 |