| Status | Onderwerp | Start topic | Laatste reactie |
|---|---|---|---|
| Status | Onderwerp | Start topic | Laatste reactie |
| Het enige echte lancering Zeur topic!500 reacties, 36785 keer bekeken
nu weer wennen om niet steeds naar de 1ste pagina te gaan <_<… | 18 May 2007 door YSDennis | |
| Sheikh Mohammed bekent 9/11 en meer..38 reacties, 1965 keer bekeken [...] Goed boek, das kapital. geeft veel inzichten. :)Maar je moet het niet lezen ter verdediging van de huidige levensstijl van de westerse wereld.… | 15 Mar 2007 door degroeten | |
| Mare gefelicizwangert!71 reacties, 2733 keer bekeken
Gefeliciteerd! :D… | 10 May 2007 door manteltje | |
| wat een gast70 reacties, 3366 keer bekeken
[...] :lol: :wub: Grandma.....Kunnen die jumpers nog wat van leren.... :lol: Mijn favoriete Youtube filmpje.... You go grandma!!! :rocker:… | 04 Apr 2007 door brutuzz | |
| Provinciale Staten verkiezingen79 reacties, 2757 keer bekeken Dankzij de lage opkomst werd ik belangrijker ^_^… | 07 Mar 2007 door Tamaardbei | |
| Baby Kirs felicitatietopic!!! JAJAJA!!214 reacties, 9315 keer bekeken
Wat lief, en wat mooi, en wat ben ik bang voor die bevalling die wellicht ooit gaat komen... :nee1: Heldendom voor alle natuurlijk bevallen mama's! -_-… | 09 Feb 2007 door SusieQ | |
| Het regeerakkoord43 reacties, 1087 keer bekeken Heb het akkoord even diagonaal gelezen, maar ik weet het zo net nog niet. Had een paar zaken wel een beetje anders willen zien eigenlijk. Wat Rando al zei: er zijn een paar puntjes op de i veranderd:…… | 07 Feb 2007 door zippo | |
| Kirs's kind309 reacties, 6124 keer bekeken
[...] ze heeft een lid? :unsure::lol: Goed gezien!!! Nee, ze heeft geen lid, ikke wel, maar niet op mijn borst :lol: (af en toe leent ze die van mij :wub: ) je dochter leent af en toe jouw lid :u…… | 31 Jan 2007 door brutuzz | |
| Het Definitieve Verkiezings-topic738 reacties, 443310 keer bekeken
Nou, als het dan toch 1 van die drie word, dan aub geen SP :wacko:… | 22 Nov 2006 door metacrawler | |
| Films in browser werken niet.. [en da's niet relaxed]6 reacties, 450 keer bekeken gewoon met mozilla firefox gaan werken ;) 10x relaxter… | 07 Nov 2006 door _Stef | |
| GP China31 reacties, 707 keer bekeken
Ik heb geen beelden kunnen zien hier, maar ik lees overal dat "Der Schumi" Fisichela over het gras passeerde? Kan iemand me dat iets uitgebreider vertellen, daar dat tegenwoordig toch ech…… | 30 Sep 2006 door abcdefghijkl001 | |
| Net een goeie film gehuurd...17 reacties, 363 keer bekeken [...] [...] Goedzo, jullie... :wink2:… | 12 Aug 2006 door TimmisT | |
| Free festival 30 juli43 reacties, 1300 keer bekeken
Ik vind het wel een okay feestje. Inderdaad erg veel lexion publiek, er was een hoog gehalte aan opgepompte gozers die dat vooral moesten laten zien. Toch vond ik de sfeer prima, en zelfs beter dan he…… | 28 Jul 2006 door Marlein | |
| Het ouderwetse paddoowww topic18 reacties, 802 keer bekeken
Dat je uberhaupt nog in staat was wat achter die computer te doen. Ik zie in een goede paddotrip meestal enkel nog supergrote pixels over het beeld zweven. :blink:… | 23 Jul 2006 door DaKeY | |
| 2 doden 4-daagse nymegen112 reacties, 2690 keer bekeken :puke2: en nu vingertjes wijzen :puke2: tering die gasten waren 55+ Als ze misschien naast het zwembad hadden gezeten waren ze ook nokkienok gegaan :wacko: is het beter behapbaar als er iemand schu…… | 18 Jul 2006 door JanWillemIII | |
| probleem met pc5 reacties, 475 keer bekeken Raar. Ik zou toch zweren gereplied te hebben in dit topic :blink:… | 16 Jul 2006 door Technotic | |
| Terug van Dance Valley157 reacties, 4777 keer bekeken
de afdeling communicatie van SBS belt UDC ook nog wel om het 1 en ander op te helderen :ja:… | 15 Jul 2006 door Assther | |
| Dag lieve oma...57 reacties, 2005 keer bekeken Heel veel sterkte :hug: Ik heb mijn oma een tijdje terug ook verloren, het blijft raar. En inderdaad heel vreemd om iemand die je zo goed kent ineens dood te zien liggen...… | 11 Jul 2006 door niemeer | |
| Wij gaan trouwen!354 reacties, 19745 keer bekeken
nou geniet van jullie reis samen! … | 11 Jul 2006 door Assther |
|
|
Djscene - Zoeken
Welkom.
| Partyscene is a division of Yourscene.nl. | About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord? |