| Status | Onderwerp | Start topic | Laatste reactie |
|---|---|---|---|
| Status | Onderwerp | Start topic | Laatste reactie |
| Algemeen OV kaart & Stufi topic!1038 reacties, 2449712 keer bekeken
Oke laat maar de site doet het alweer. 40% korting vandaag. :)… | 03 Sep 2010 door PRECIIOUSx | |
| Sherlock (BBC)680 reacties, 3714 keer bekeken Nou veel plezier met de thee, ik ga slapen. Trusteh… | 11 May door Polyethylene | |
| Some bunny has been missing you all week! (wie herkent dit?)5 reacties, 99 keer bekeken
Heb je meer details die je je kan herinneren? Mij lijkt het ook heel leuk, maar kan ook niets vinden op internet :-( Was het dan per dag een ander konijntje en een citaat of zo? Misschien kan je zoi…… | 09:53 door Enchiladas | |
| Test: Impact levensstijl op aarde33 reacties, 2315 keer bekeken
Jouw voetafdruk is: 5.87 hectare Als iedereen zo zou leven als jij, dan hebben we 3.3 aardbollen nodig.… | 15 May door awkward | |
| Beetje in de knoop8 reacties, 222 keer bekeken
[...] .… | 15 May door Voiture | |
| Naar DWDD: Route? (+ restaurantje)9 reacties, 173 keer bekeken Thanks iedereen :D… | 10 May door Crayon | |
| Uitmaken of bij hem blijven?38 reacties, 1514 keer bekeken
Heb je het ondertussen nog met hem?… | 14 May door SchwarzZuBlau | |
| Cadeautje voor waardering18 reacties, 500 keer bekeken [...] Soms moet je dat voor iemand over hebben...… | 14 May door Ajax17 | |
| Gender Identiteit.21 reacties, 3803 keer bekeken
@HelloIAmLost als je nog persoonlijke vragen hebt, of gewoon iets kwijt wil waar jezelf mee zit kun je me altijd noten hoor :)… | 11 May door HelloIAmLost | |
| schattige dingen met jongens topic #2717 reacties, 44433469 keer bekeken
Hij is net naar huis en was weer zooooo lieeeeef. We lagen zo op mijn bed, en hij moest bijna weg, en ik lag echt heel lam met mijn hoofd op het matras en hij zat rechtop, en hij keek zo naar mij, en…… | 29 Jan door feelthelove | |
| Officiële topic: Cadeau voor je vriend1602 reacties, 272276 keer bekeken
Ik wil graag voor mijn vriendje een leren armband, en daaraan een bedeltje doen en er iets in laten graferen! of als er al een metaaltje in het armbandje zit daar dan op :) Weet iemand waar ik leuke…… | 07 Oct 2009 door moniquevanloon | |
| Sherlock679 reacties, 9442 keer bekeken http://forum.girlscene.nl..._BBC/list_messages/236149… | 20 Jan door THESCRIPT | |
| Het Algemene Vriendje met Problemen-Topic26 reacties, 3263 keer bekeken
[...] Je moet strenger zijn. Ik weet hoe moeilijk het is, want je wilt je vriend troosten, zorgen dat hij zich geborgen en fijn voelt. Maar op deze manier help je hem niet. Hij moet zich aan re…… | 04 May door Erato | |
| Woordenboek opa en oma11 reacties, 212 keer bekeken
O Opa en oma… | 07 May door Meertju | |
| JongeN gezocht19 reacties, 760 keer bekeken ^Dat zal hem wel zijn, aangezien hij over Apeldoorn tweet.… | 06 May door gennlove | |
| UPC storing?21 reacties, 1085 keer bekeken [...] Misschien helpt dit ?… | 07 May door aetia | |
| Divergent (Inwijding) topic52 reacties, 773 keer bekeken ik heb besteld bij amazon haha in het engels :) welke taal heb jij m gelezen?… | 07 May door THISISTHELIFE | |
| Dat gedoe over bh's, overdag en s'avonds...62 reacties, 1998 keer bekeken Zonder. Ik heb alleen maar voorgevormde bh's met beugels... Als ik daarmee zou gaan slapen, zou dat ten eerste oncomfortabel zijn en ten tweede zouden mijn bh's sneller de prullenbak in kunn…… | 07 May door Jade9410 | |
| Wifi probleem..4 reacties, 116 keer bekeken [...] Zover als ik weet wel.… | 04 May door AnakALIAx | |
| zang stem bewaren14 reacties, 270 keer bekeken
Geen melk drinken, geen chocola eten en ook geen yoghurt nuttigen. Dat zorgt allemaal voor slijm ontwikkeling. En ook geen ijs, ja. Verder niet roken, maar wel je stem warm maken door oefeningen te do…… | 04 May door appelbanaanpeer | |
| Vakantie probleem!18 reacties, 396 keer bekeken
Wat belachelijk. Misschien kan hij er weinig/niets aan doen, maar jullie kunnen er nog minder aan doen neem ik aan :') Je laat je vrienden hier toch niet voor opdraaien... En verder had een a…… | 04 May door Shannellxx | |
| Ben Howard♥13 reacties, 1296 keer bekeken
jeej superfan :) Ik zie hem op pinkpop :D… | 03 May door Electrocutee | |
| Een vriendje verweg, WAAR ZIJN MIJN LOTGENOTEN ?67 reacties, 4673 keer bekeken
Mijn studeert in Amerika.. dus die zie ik 2 keer per jaar..… | 03 May door nenax | |
| Eindexamen topic 20126816 reacties, 29756010 keer bekeken
[...] Er is kans dat je nog mee mag doen, als je bij duo uitstel vraagt mag het misschien nog (DAN WEL ECHT 23 MEI, ZIE DE SITE VAN DUO), de kans kan misschien wel zijn dat je niet aan de decentr…… | 21 Jan door Primroses |
|
|
Djscene - Zoeken
Welkom.
| Partyscene is a division of Yourscene.nl. | About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord? |