Dit onderwerp heeft 93 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 15-03-2010 16:59.
wat eet IK vanavond?
- Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 16:22
Ik denk dat we iets halenquote:D-Fekt schreef:
En, wat wordt het voor vanavond?quote: femmeNee ik vraag gewoon heel lief wat ze willen eten... heb ik daar ook zin in dan maak ik het.
En zo niet, dan niet
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 16:22
zodat je tijd over houdt voor ehm... andere dingen?quote:femme schreef:
Ik denk dat we iets halen

- Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 16:26
Squashen jaquote:D-Fekt schreef:
zodat je tijd over houdt voor ehm... andere dingen?quote: femmeIk denk dat we iets halen

Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 16:27quote:femme schreef:
Squashen ja

- Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 16:34Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5..
- Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 17:35Vriendinnetje is nu aan het koken ze zou me verrassen met iets ik ben dus erg benieuwd.
- Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 17:57Ik denk dat ik maar een patatje ga scoren op het station van Delft
Zit hier nog wel ff op de faculteit, de Appie is dadelijk vast ende zekers dicht 
- Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 18:51ik heb gegeten......
taco's met gehakt en groente en salsa saus en cremefraiche gesmolten kass (heerlijk)
als toetje slagroom ijs met chocoladesaus en slagroom - Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 18:59
MacDonalds is leuk voor als je bent wezen stappen, of later nog echt gaat eten. Dat spul wordt echt binnen no-time door mijn spijsvertering weggewerkt...quote:Lady_Yce schreef:
wheheh ga je mee naar de macdo?
looool
delt sux0rs
- Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 19:26broccoli, rijst, kipfilet, lijnzaadolie ........ again

Donderdag lekker BBQ-en
... jeej 
- Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 23:24
Bigmac met een robbert als toetje voldoet altijd.quote:Lady_Yce schreef:quote: D-Fekt
MacDonalds is leuk voor als je bent wezen stappen, of later nog echt gaat eten. Dat spul wordt echt binnen no-time door mijn spijsvertering weggewerkt...quote: Lady_Ycewheheh ga je mee naar de macdo?
looool
delt sux0rs
jep kheb nu al weer honger..
maar de maaltijd was WEL compleet!
Conscia mens recti, famae mendacia ridet. - Geplaatst op woensdag 08 september 2004 01:01quote:Lady_Yce schreef:
kan jij kokenquote: RobbieVanaaf wordt het gebakken aardappeltjes, rijkelijk bestrooid met paprikapoeder en gyroskruiden, een Greenfield befstukje met paddo's en een salade met 1000 Island dressing.
en een powertukje als toetje

Pardon????
Kun jij ongesteld worden???
Natuurlijk kan ik koken, wat denk jij dan?
Lang niet alles, maar ik mag graag een potje Thais of Indisch koken en al zeggen anderen en ik het zelf: dat doe ik zeer zeker niet onverdienstelijkJa kijk, er is pas sprake van een drankprobleem op jonge leeftijd, als een foetus het vruchtwater heeft opgedronken en met de moederkoek tussen een pitabroodje lallend naar buiten komt - Geplaatst op woensdag 08 september 2004 10:02quote:Robbie schreef:quote: Lady_Yce
kan jij kokenquote: RobbieVanaaf wordt het gebakken aardappeltjes, rijkelijk bestrooid met paprikapoeder en gyroskruiden, een Greenfield befstukje met paddo's en een salade met 1000 Island dressing.

Pardon????
Lang niet alles, maar ik mag graag een potje Thais of Indisch koken en al zeggen anderen en ik het zelf: dat doe ik zeer zeker niet onverdienstelijk
ze keek ook al heel verbaasd toen ik aangaf te kunnen koken.
Dames, wij mannen kunnen gezien het feit dat we in de 21e eeuw leven ons best goed redden in de keuken.
Mijn Lasagne, Thaise wokschotel, beef Teriaky en paella zijn fabuleus en alom geroemd door huisgenoten en vrienden
Conscia mens recti, famae mendacia ridet. - Geplaatst op woensdag 08 september 2004 10:16
als ze ongesteld is moet je dr in dr eigen sop gaar laten koken...quote:Robbie schreef:quote: Lady_Yce

Pardon????
Lang niet alles, maar ik mag graag een potje Thais of Indisch koken en al zeggen anderen en ik het zelf: dat doe ik zeer zeker niet onverdienstelijk
heel scherp Robbie!!
- Geplaatst op woensdag 08 september 2004 10:29Vanavond hapje in de stad eten! Morgen ook en overmorgen ook geloof ik.
- Geplaatst op woensdag 08 september 2004 11:24quote:Raptor schreef:
ze keek ook al heel verbaasd toen ik aangaf te kunnen koken.
Dames, wij mannen kunnen gezien het feit dat we in de 21e eeuw leven ons best goed redden in de keuken.
Mijn Lasagne, Thaise wokschotel, beef Teriaky en paella zijn fabuleus en alom geroemd door huisgenoten en vrienden
Ik kan het je nog sterker vertellen: van nature kunnen vrouwen helemaal niet koken!
Het is een kwaliteit van mannen. De positie van de vrouw in de afgelopen eeuwen echter heeft er toe geleid dat de man zich afzijdig hield van het koken en de vrouw het dus moest opknappen. Door schade en schande zijn ze dan ook wijzer geworden...
Zet maar eens een vrouw die nog nooit gekookt heeft in de keuken en in een andere keuken een man, als referentie. Ik kan je vertellen, het gebeuren in de vrouwenkeuken is vele malen hilarischer
- Geplaatst op woensdag 08 september 2004 11:33
Is niet voor niks dat alle top-koks ook per definitie man zijn natuurlijk..quote:D-Fekt schreef:
Ik kan het je nog sterker vertellen: van nature kunnen vrouwen helemaal niet koken!
Het is een kwaliteit van mannen. De positie van de vrouw in de afgelopen eeuwen echter heeft er toe geleid dat de man zich afzijdig hield van het koken en de vrouw het dus moest opknappen. Door schade en schande zijn ze dan ook wijzer geworden...
Zet maar eens een vrouw die nog nooit gekookt heeft in de keuken en in een andere keuken een man, als referentie. Ik kan je vertellen, het gebeuren in de vrouwenkeuken is vele malen hilarischer
- Geplaatst op woensdag 08 september 2004 11:43
Jij kookt dusquote:D-Fekt schreef:quote: Raptorze keek ook al heel verbaasd toen ik aangaf te kunnen koken.
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op woensdag 08 september 2004 11:59
Als je dat bedoelt in de zin van: jij kunt dus koken, dan is het antwoord "ja"quote:femme schreef:
Jij kookt dus

- Geplaatst op woensdag 08 september 2004 12:00bbq vanavond

- Geplaatst op woensdag 08 september 2004 12:02quote:Lady_Yce schreef:
Robbie --> ach je bent zo'n stoere bink
denk jij heb vast wel een ma die kookt en jij die geen hol doet en je vinger niet uitsteekt
Raptor --> ach ja de gasten waarvan ik weet die kunnen koken zijn op twee handen te tellen. weet ik veel. dus wanneer eten we lasagna???
takelwagentje --> tijdens je ongesteldheid in je eigensop koken is nou niet het charmanste wat ik kan bedenken
je hebt wel eens betere opmerkingen gehad 
[ONTOPIC] vanavond eet ik vers gebakken broodjes en baquet met knoflook boter (dan kan ik tijdens me judo les iedereen omver blazen met een slechte adem)
Vrijdagavond
Conscia mens recti, famae mendacia ridet. - Geplaatst op woensdag 08 september 2004 13:35ik heb net lobiapolo gegeten bij een vriendinnetje en ik zit propjevol!
oef! - Geplaatst op woensdag 08 september 2004 13:54una paloma wat?
- Geplaatst op zondag 12 september 2004 14:21aardappelpartjes (aviko) uit de oven
raita met komkommer (indiase tzatziki)
komkommersalade
en kleine BBQ runderworstjes - Geplaatst op maandag 15 maart 2010 16:59aardappelen, sla, kippenpootjes.If it hurts so much, how can it possibly be the right thing?