Username
Password
password
vergeten?

1. Djscene
  2. Lifestyle
  3. Gezondheid & zo
  4. wat eet IK vanavond?

Dit onderwerp heeft 93 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 15-03-2010 16:59.

wat eet IK vanavond?

1. Xtra-large
    Afbeelding van Fem

Femke
    18,445 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    D-Fekt schreef:
    quote: femme
    Nee ik vraag gewoon heel lief wat ze willen eten... heb ik daar ook zin in dan maak ik het.

En zo niet, dan niet :P
    En, wat wordt het voor vanavond?
    Ik denk dat we iets halen :ph34r:

Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5..

2. Xtra-large
    Afbeelding van DFKT

20,670 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    femme schreef:
    zodat je tijd over houdt voor ehm... andere dingen? :rolleyes:

3. Xtra-large
    Afbeelding van Fem

Femke
    18,445 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    D-Fekt schreef:
    zodat je tijd over houdt voor ehm... andere dingen? :rolleyes:
    Squashen ja :rolleyes:

Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5..

4. Xtra-large
    Afbeelding van DFKT

20,670 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    femme schreef:

:rocker:

:P

5. Xtra-large
    Afbeelding van Fem

Femke
    18,445 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    D-Fekt schreef:

:rocker:

:P
    :lol: :lol:

6. Medium
    Afbeelding van AnMo

3,366 berichten
    Lid sinds November 2007

Vriendinnetje is nu aan het koken ze zou me verrassen met iets ik ben dus erg benieuwd.

7. Xtra-large
    Afbeelding van DFKT

20,670 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik denk dat ik maar een patatje ga scoren op het station van Delft <_< Zit hier nog wel ff op de faculteit, de Appie is dadelijk vast ende zekers dicht :angry:

8. Small
    Afbeelding van pattyboop

301 berichten
    Lid sinds November 2007

ik heb gegeten......
    taco's met gehakt en groente en salsa saus en cremefraiche gesmolten kass (heerlijk)

als toetje slagroom ijs met chocoladesaus en slagroom

9. Xtra-large
    Afbeelding van DFKT

20,670 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Lady_Yce schreef:
    wheheh ga je mee naar de macdo? :P

looool

delt sux0rs :P
    MacDonalds is leuk voor als je bent wezen stappen, of later nog echt gaat eten. Dat spul wordt echt binnen no-time door mijn spijsvertering weggewerkt...

10. Large
    Afbeelding van ehv_brambo

7,117 berichten
    Lid sinds November 2007

broccoli, rijst, kipfilet, lijnzaadolie ........ again :D

Donderdag lekker BBQ-en :) ... jeej :P

11. Xtra-large
    Afbeelding van Raptor

Robbertjan
    20,259 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Lady_Yce schreef:
    quote: D-Fekt
    quote: Lady_Yce
    wheheh ga je mee naar de macdo? :P

looool

delt sux0rs :P
    MacDonalds is leuk voor als je bent wezen stappen, of later nog echt gaat eten. Dat spul wordt echt binnen no-time door mijn spijsvertering weggewerkt...

jep kheb nu al weer honger.. B)

maar de maaltijd was WEL compleet!
    Bigmac met een robbert als toetje voldoet altijd. B)

Conscia mens recti, famae mendacia ridet.

12. Xtra-large
    Afbeelding van Rrrrobbie

Robčrt
    16,125 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Lady_Yce schreef:
    quote: Robbie
    Vanaaf wordt het gebakken aardappeltjes, rijkelijk bestrooid met paprikapoeder en gyroskruiden, een Greenfield befstukje met paddo's en een salade met 1000 Island dressing.

en een powertukje als toetje B)
    kan jij koken :wacko:

Pardon???? :wacko:

Kun jij ongesteld worden???

Natuurlijk kan ik koken, wat denk jij dan?
    Lang niet alles, maar ik mag graag een potje Thais of Indisch koken en al zeggen anderen en ik het zelf: dat doe ik zeer zeker niet onverdienstelijk

Ja kijk, er is pas sprake van een drankprobleem op jonge leeftijd, als een foetus het vruchtwater heeft opgedronken en met de moederkoek tussen een pitabroodje lallend naar buiten komt

13. Xtra-large
    Afbeelding van Raptor

Robbertjan
    20,259 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Robbie schreef:
    Vanaaf wordt het gebakken aardappeltjes, rijkelijk bestrooid met paprikapoeder en gyroskruiden, een Greenfield befstukje met paddo's en een salade met 1000 Island dressing.

Lang niet alles, maar ik mag graag een potje Thais of Indisch koken en al zeggen anderen en ik het zelf: dat doe ik zeer zeker niet onverdienstelijk

ze keek ook al heel verbaasd toen ik aangaf te kunnen koken.

Dames, wij mannen kunnen gezien het feit dat we in de 21e eeuw leven ons best goed redden in de keuken.

Mijn Lasagne, Thaise wokschotel, beef Teriaky en paella zijn fabuleus en alom geroemd door huisgenoten en vrienden B)

14. Large
    Afbeelding van takelwagentje

7,033 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Robbie schreef:

als ze ongesteld is moet je dr in dr eigen sop gaar laten koken...
    heel scherp Robbie!! :wub:

15. Large
    Afbeelding van Flopster

5,472 berichten
    Lid sinds November 2007

Vanavond hapje in de stad eten! Morgen ook en overmorgen ook geloof ik.

16. Xtra-large
    Afbeelding van DFKT

20,670 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Raptor schreef:

Dames, wij mannen kunnen gezien het feit dat we in de 21e eeuw leven ons best goed redden in de keuken.

Mijn Lasagne, Thaise wokschotel, beef Teriaky en paella zijn fabuleus en alom geroemd door huisgenoten en vrienden B)

Ik kan het je nog sterker vertellen: van nature kunnen vrouwen helemaal niet koken! -_- Het is een kwaliteit van mannen. De positie van de vrouw in de afgelopen eeuwen echter heeft er toe geleid dat de man zich afzijdig hield van het koken en de vrouw het dus moest opknappen. Door schade en schande zijn ze dan ook wijzer geworden...
    Zet maar eens een vrouw die nog nooit gekookt heeft in de keuken en in een andere keuken een man, als referentie. Ik kan je vertellen, het gebeuren in de vrouwenkeuken is vele malen hilarischer :lol:

17. Large
    Afbeelding van Grote_Smurf

7,852 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    D-Fekt schreef:

Ik kan het je nog sterker vertellen: van nature kunnen vrouwen helemaal niet koken! -_- Het is een kwaliteit van mannen. De positie van de vrouw in de afgelopen eeuwen echter heeft er toe geleid dat de man zich afzijdig hield van het koken en de vrouw het dus moest opknappen. Door schade en schande zijn ze dan ook wijzer geworden...
    Zet maar eens een vrouw die nog nooit gekookt heeft in de keuken en in een andere keuken een man, als referentie. Ik kan je vertellen, het gebeuren in de vrouwenkeuken is vele malen hilarischer :lol:
    Is niet voor niks dat alle top-koks ook per definitie man zijn natuurlijk..

18. Xtra-large
    Afbeelding van Fem

Femke
    18,445 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    D-Fekt schreef:
    quote: Raptor

Jij kookt dus -_-

19. Xtra-large
    Afbeelding van DFKT

20,670 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    femme schreef:
    Jij kookt dus -_-
    Als je dat bedoelt in de zin van: jij kunt dus koken, dan is het antwoord "ja" -_-

20. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van SaDIZE

28,858 berichten
    Lid sinds November 2007

bbq vanavond :kwijl:

21. Xtra-large
    Afbeelding van Raptor

Robbertjan
    20,259 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Lady_Yce schreef:
    Robbie --> ach je bent zo'n stoere bink :lol: denk jij heb vast wel een ma die kookt en jij die geen hol doet en je vinger niet uitsteekt

Raptor --> ach ja de gasten waarvan ik weet die kunnen koken zijn op twee handen te tellen. weet ik veel. dus wanneer eten we lasagna???

takelwagentje --> tijdens je ongesteldheid in je eigensop koken is nou niet het charmanste wat ik kan bedenken -_- je hebt wel eens betere opmerkingen gehad :P

[ONTOPIC] vanavond eet ik vers gebakken broodjes en baquet met knoflook boter (dan kan ik tijdens me judo les iedereen omver blazen met een slechte adem)

Vrijdagavond -_-

:)

22. Large
    Afbeelding van Assther

9,479 berichten
    Lid sinds November 2007

ik heb net lobiapolo gegeten bij een vriendinnetje en ik zit propjevol!

oef!

23. Large
    Afbeelding van Riekus

9,780 berichten
    Lid sinds November 2007

una paloma wat?

24. Large
    Afbeelding van Assther

9,479 berichten
    Lid sinds November 2007

aardappelpartjes (aviko) uit de oven
    raita met komkommer (indiase tzatziki)
    komkommersalade
    en kleine BBQ runderworstjes

25. Medium
    Afbeelding van stupidchocolate

/
    1,086 berichten
    Lid sinds April 2009

aardappelen, sla, kippenpootjes.

If it hurts so much, how can it possibly be the right thing?

djscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?