Dit onderwerp heeft 93 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 15-03-2010 16:59.
wat eet IK vanavond?
- Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 13:38quote:Lady_Yce schreef:quote: takelwagentje
joe loek seksie wen jor engrie!!quote: Lady_Ycequote: Esther
niets over me moeder jah
mijn moeder is de beste kok die ik ken
IK HOU ALLEEN NIET VAN INDISCH ETEN
ben er al genoeg mee volgepropt
ik ga voor italiaans, hollands en junkfood
ik heb nog nooit een slecht woord over mijn moeders eten gehoord of ik nou als serveerster speelde of in de keuken hielp. Mijn ma owns de indische keuken
en das ook niet raar met 100% chinees bloed en een 100% indonesische cultuur
dus shaddap
jij ook
daar weet jij (nog
)helemaal niets van jongedame!!

- Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 13:42koelkast leeg
straks eerst boodschappen doen, ga denk ik voor sushi vanavond
Diep van binnen ben ik best oppervlakkig.. - Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 14:37Euh...het wordt toch Bulgur met lamsgehakt vanaaf.

- Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 14:43quote:Lady_Yce schreef:
niets over me moeder jah
mijn moeder is de beste kok die ik ken
IK HOU ALLEEN NIET VAN INDISCH ETEN
ben er al genoeg mee volgepropt
ik ga voor italiaans, hollands en junkfood
ik heb nog nooit een slecht woord over mijn moeders eten gehoord of ik nou als serveerster speelde of in de keuken hielp. Mijn ma owns de indische keuken
en das ook niet raar met 100% chinees bloed en een 100% indonesische cultuur
dus shaddap

[size=7]Ik snap prima waarom je de Indonesische keuken niet lekker vind. Maar hou dat maar onder ons ok?
[/size] - Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 14:48quote:Lady_Yce schreef:
oude bok
quote:Lady_Yce schreef:
je wel hoor 

- Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 14:58Vanaaf wordt het gebakken aardappeltjes, rijkelijk bestrooid met paprikapoeder en gyroskruiden, een Greenfield befstukje met paddo's en een salade met 1000 Island dressing.
en een powertukje als toetje
Ja kijk, er is pas sprake van een drankprobleem op jonge leeftijd, als een foetus het vruchtwater heeft opgedronken en met de moederkoek tussen een pitabroodje lallend naar buiten komt - Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 15:36quote:Robbie schreef:
Vanaaf wordt het gebakken aardappeltjes, rijkelijk bestrooid met paprikapoeder en gyroskruiden, een Greenfield befstukje met paddo's en een salade met 1000 Island dressing.
en een powertukje als toetje
vanavond wordt het de Nasi Sateh, en morgen....
gaat mn liefje naar Madonna, en is er voetbal... dus Patattekes!!
- Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 15:48
Jij bent van mening dat mannen dat niet behoren te kunnen?quote:Lady_Yce schreef:
kan jij koken

- Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 16:00pizza

komt laat uit school en geen zin meer om wat te maken.
of een pizza Verdura, of een Big Americain Hawai - Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 16:02quote:D-Fekt schreef:
Jij bent van mening dat mannen dat niet behoren te kunnen?quote: Lady_Ycekan jij koken

mannen kunnen over het algemeen beter koken dan vrouwen.
Ehh wat ik eet vanavond? Ligt eraan wat mijn gezelschap wil eten
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 16:09
Jouw gezelschap kookt?quote:femme schreef:
mannen kunnen over het algemeen beter koken dan vrouwen.
- Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 16:11Ik moet tegenwoordig ook zelf mijn potje gaan maken hier op mijn kamertje... vanavond? Poesta worst van vaders slagerij, aardappelrondjes en salade met komkommer, tomaat en feta ofzo...
- Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 16:12quote:D-Fekt schreef:
Jouw gezelschap kookt?quote: femmemannen kunnen over het algemeen beter koken dan vrouwen.
dat lijkt mij niet!
Ik kan best goed koken hoor
Krijg altijd verzoekjes
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 16:15quote:femme schreef:
dat lijkt mij niet!
Krijg altijd verzoekjes
Jij laat andere mensen bepalen wat jij moet koken?
Das nog dommer
- Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 16:15
- Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 16:19quote:D-Fekt schreef:quote: femme
dat lijkt mij niet!
Krijg altijd verzoekjes
Jij laat andere mensen bepalen wat jij moet koken?
Das nog dommer
Nee ik vraag gewoon heel lief wat ze willen eten... heb ik daar ook zin in dan maak ik het.
En zo niet, dan niet
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 16:20
En, wat wordt het voor vanavond?quote:femme schreef:
Nee ik vraag gewoon heel lief wat ze willen eten... heb ik daar ook zin in dan maak ik het.
En zo niet, dan niet
- Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 16:21
Dat lag aan het gezelschap, zei ze toch!quote:D-Fekt schreef:
En, wat wordt het voor vanavond?quote: femmeNee ik vraag gewoon heel lief wat ze willen eten... heb ik daar ook zin in dan maak ik het.
En zo niet, dan niet

- Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 16:21
Dus ik moet die vraag aan jou stellen?quote:Grote Smurf schreef:
Dat lag aan het gezelschap, zei ze toch!
- Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 16:22
Ik denk dat we iets halenquote:D-Fekt schreef:
En, wat wordt het voor vanavond?quote: femmeNee ik vraag gewoon heel lief wat ze willen eten... heb ik daar ook zin in dan maak ik het.
En zo niet, dan niet
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 16:22
zodat je tijd over houdt voor ehm... andere dingen?quote:femme schreef:
Ik denk dat we iets halen

- Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 16:26
Squashen jaquote:D-Fekt schreef:
zodat je tijd over houdt voor ehm... andere dingen?quote: femmeIk denk dat we iets halen

Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 16:27quote:femme schreef:
Squashen ja

- Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 16:34Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5..
- Geplaatst op dinsdag 07 september 2004 17:35Vriendinnetje is nu aan het koken ze zou me verrassen met iets ik ben dus erg benieuwd.