Dit onderwerp heeft 93 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 15-03-2010 16:59.
wat eet IK vanavond?
- Geplaatst op maandag 06 september 2004 17:52Kippebouten, en ik ga ze nu in de braadpan gooien!!
lekkere kippetjes
- Geplaatst op maandag 06 september 2004 17:56Heeft er iemand boodschappen voor me gedaan???

- Geplaatst op maandag 06 september 2004 17:58taglietelle geloof ik... Even de vriezer checken.
- Geplaatst op maandag 06 september 2004 17:59quote:Schorpioen schreef:
Heeft er iemand boodschappen voor me gedaan???
sorry... helemaal vergeten...

- Geplaatst op maandag 06 september 2004 18:02
De winkels zijn nog open!quote:takelwagentje schreef:quote: SchorpioenHeeft er iemand boodschappen voor me gedaan???
sorry... helemaal vergeten...

- Geplaatst op maandag 06 september 2004 18:03Vandaag gegeten:
Mexicaanse Groenteschotel
by

- Geplaatst op maandag 06 september 2004 18:04quote:Schorpioen schreef:
De winkels zijn nog open!quote: takelwagentje
en ik ben aan het koken...
zonde van de opportunity zeg maar...
ga maar rennen!!
- Geplaatst op maandag 06 september 2004 18:11Zojuist garnalenkokteelbal als voorafje gegeten en gooi zometeen de scholfilet americain in de frietpan. Samen met aardappel/viskoekjes en witlofzang.
En appelmoes natuurlijk
Ja kijk, er is pas sprake van een drankprobleem op jonge leeftijd, als een foetus het vruchtwater heeft opgedronken en met de moederkoek tussen een pitabroodje lallend naar buiten komt - Geplaatst op maandag 06 september 2004 18:12
soms is voor jezelf zorgen best lekker!quote:Robbie schreef:
Zojuist garnalenkokteelbal als voorafje gegeten en gooi zometeen de scholfilet americain in de frietpan. Samen met aardappel/viskoekjes en witlofzang.
En appelmoes natuurlijk

- Geplaatst op maandag 06 september 2004 18:12ik eet nu ei met brood
heb geen zin om naar winkel te gaan en te koken - Geplaatst op maandag 06 september 2004 18:13valt me op dat hier echt een scheiding is tussen mensen die goed kunnen koken en mensen die echt helemaal nooit iets fatsoenlijks op tafel zetten..
maar eh ik eet wraps met kip, komkommer ui tomaat en maak er een tomaten/peper saus bij.
met tzaziki
toetje: Bosvruchten Sorbetijs met verse frambozenIf we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski) - Geplaatst op maandag 06 september 2004 18:14quote:Flappekke schreef:
ik eet nu ei met brood
heb geen zin om naar winkel te gaan en te koken
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op maandag 06 september 2004 18:18
oeh oeh pick me pick me is een verwijzing naar dat van gister op reportage met dat hoerenhuisquote:femme schreef:quote: Flappekkeik eet nu ei met brood
heb geen zin om naar winkel te gaan en te koken

- Geplaatst op maandag 06 september 2004 18:18quote:takelwagentje schreef:
soms is voor jezelf zorgen best lekker!quote: RobbieZojuist garnalenkokteelbal als voorafje gegeten en gooi zometeen de scholfilet americain in de frietpan. Samen met aardappel/viskoekjes en witlofzang.
En appelmoes natuurlijk

Ach ja, op zo'n mooie dag als vandaag hou ik het graag een beetje eenvoudig
morgen gebakken aardappeltjes met shoarmavlees en craime freche op een bedje van rauwe andijvie overgoten met gembersaus
of naar de Mac, dat kan ook nogJa kijk, er is pas sprake van een drankprobleem op jonge leeftijd, als een foetus het vruchtwater heeft opgedronken en met de moederkoek tussen een pitabroodje lallend naar buiten komt - Geplaatst op maandag 06 september 2004 18:19quote:
Zeg!
Shrek
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op maandag 06 september 2004 18:20
mac!quote:Robbie schreef:quote: takelwagentje
soms is voor jezelf zorgen best lekker!quote: RobbieZojuist garnalenkokteelbal als voorafje gegeten en gooi zometeen de scholfilet americain in de frietpan. Samen met aardappel/viskoekjes en witlofzang.
En appelmoes natuurlijk

Ach ja, op zo'n mooie dag als vandaag hou ik het graag een beetje eenvoudig
morgen gebakken aardappeltjes met shoarmavlees en craime freche op een bedje van rauwe andijvie overgoten met gembersaus
of naar de Mac, dat kan ook nog
- Geplaatst op maandag 06 september 2004 18:21
- Geplaatst op maandag 06 september 2004 18:21Sjorry

Chinees dan maar? Of Thais? (al is die laatste wel zo ontzettend beroerd hier in Tilly, dat maak ik zelf veel lekkerder, met twee vingers in m'n neus)Ja kijk, er is pas sprake van een drankprobleem op jonge leeftijd, als een foetus het vruchtwater heeft opgedronken en met de moederkoek tussen een pitabroodje lallend naar buiten komt - Geplaatst op maandag 06 september 2004 18:22roerbak mie met sate
- Geplaatst op maandag 06 september 2004 18:22quote:Robbie schreef:
Sjorry
Chinees dan maar? Of Thais? (al is die laatste wel zo ontzettend beroerd hier in Tilly, dat maak ik zelf veel lekkerder, met twee vingers in m'n neus)
Thaise nasi!!
die ga ik van de week ook nog maken...

- Geplaatst op maandag 06 september 2004 18:26quote:Wesz schreef:
valt me op dat hier echt een scheiding is tussen mensen die goed kunnen koken en mensen die echt helemaal nooit iets fatsoenlijks op tafel zetten..
Weet niet hoe het buiten dit topic is... maar uit dit topic maak ik alleen maar op dat er mensen zijn die er tijd voor hebben of aan willen besteden en mensen die dat niet doen....
Zelf wordt het hier kip Madras... Gewoon omdat ik geen zin heb om nog een tijd in de keuken te staan na een lange dag hard werken... Als ik energie heb kook ik ook wel uitgebreider (ondanks dat ik vaak voor mezelf alleen moet koken!) - Geplaatst op maandag 06 september 2004 18:26Kliekjesdag

Geen zin om uitgebreid te gaan koken, dus gewoon beetje bami met sla en een schnitzel
lekkere combo ja
- Geplaatst op maandag 06 september 2004 18:28quote:takelwagentje schreef:quote: RobbieSjorry

Chinees dan maar? Of Thais? (al is die laatste wel zo ontzettend beroerd hier in Tilly, dat maak ik zelf veel lekkerder, met twee vingers in m'n neus)
Thaise nasi!!
die ga ik van de week ook nog maken...

Ohwww meeeeeeen!!!
Heb die een tijd terug besteld bij die eerdergenoemde Thai: een kleffe meuk waar net zoveel knoflook in zat als rijstkorrels
Mijn smaakpapillen waren drie dagen van slag
beter maak ik zelf mihoen kampung style, met pinda'sJa kijk, er is pas sprake van een drankprobleem op jonge leeftijd, als een foetus het vruchtwater heeft opgedronken en met de moederkoek tussen een pitabroodje lallend naar buiten komt - Geplaatst op maandag 06 september 2004 18:29Ik moet nog een Indisch kookboek optjarteren

ga ik ook lekkere dingen maken
- Geplaatst op maandag 06 september 2004 18:35quote:Claudjuh schreef:
Ik moet nog een Indisch kookboek optjarteren
ga ik ook lekkere dingen maken
kokkieblanda.nl, Clau beter dan het gemiddelde cokeboek
Maar waag het dan niet om ooit nog een keer zo'n walgelijke combi op tafel te zetten als vandaag, kliekjes of geen kliekjes.
Bami, sla en schnitzel
weet je dat die combi voor mij een reden zou zijn om je om te laten brengen door een paar Joego's?Ja kijk, er is pas sprake van een drankprobleem op jonge leeftijd, als een foetus het vruchtwater heeft opgedronken en met de moederkoek tussen een pitabroodje lallend naar buiten komt