Dit onderwerp heeft 53 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 18-05-2010 14:12.
World of Warcraft
- Geplaatst op maandag 28 februari 2005 22:34Een phono guild bouwen, is dat wat?
Ik zit momenteel in een guild met Afrikaans kakelende mensen, en 1 spreekt er engels...

- Geplaatst op maandag 28 februari 2005 22:36quote:Naomi schreef:quote: D-FektVrouwen die gamen
Vrouwen die RTS/RPG spelletjes doen 
Dat ik dit nog mee mag maken
:-) Ja DFekt..tis toch echt waar.
Ik ben verslaafd geweest aan Final Fantasy X. Warcraft lijkt me echt op mn lijf geschreven. Maar je moet er van houden.
Verder houd ik van race spellen, DTM, Need for Speed , Burnout...

- Geplaatst op vrijdag 04 maart 2005 10:43quote:Jessica1982 schreef:
Een phono guild bouwen, is dat wat?
Ik zit momenteel in een guild met Afrikaans kakelende mensen, en 1 spreekt er engels...

welke server speel je?
zit al in een guild trouwens met een stel vrienden en vrienden van vrienden. - Geplaatst op vrijdag 04 maart 2005 16:17Hij is inderdaad wel vet

Speel op server Burning Blade, Undead warlock lvl 25 inmiddels
- Geplaatst op vrijdag 04 maart 2005 16:27Bloodscalp, lvl 35 Undead Rogue
- Geplaatst op woensdag 23 maart 2005 12:17welke server speel je?
- Geplaatst op woensdag 23 maart 2005 12:21en ik loop zo achter op game-gebied dat ik me nog volop vermaak met DiabloII-LoD...
- Geplaatst op donderdag 24 maart 2005 00:13quote:ecolaas schreef:
WoW rools, als je geen leven hebt.
idd , als je dat wel hebt ken je het ook nog wel spelen,
ikzelf blijf wel Ragnarok Online spelen en lekker ouderwets schieten in CSS
- Geplaatst op donderdag 24 maart 2005 09:10
mijn 99 hardcore necroquote:EmjaY schreef:quote: takelwagentjeen ik loop zo achter op game-gebied dat ik me nog volop vermaak met DiabloII-LoD...
Gelijk heb je
Dat is dan ook 1 van de beste spellen ooit gemaakt 
Memories

- Geplaatst op donderdag 24 maart 2005 12:45quote:Odium schreef:
mijn 99 hardcore necroquote: EmjaYquote: takelwagentjeen ik loop zo achter op game-gebied dat ik me nog volop vermaak met DiabloII-LoD...
Gelijk heb je
Memories

waaaaaaaaaaaaat???
you so totally kick ass with that!!
heb nu een lvl 77 barbarian, met full IK-set
een sorc, lvl 76
een barbarian lvl 56 (met swords, traag maar sterk)
een necro lvl 13
en een druid lvl 43
was altijd fervent barbarian-speler, maar die sorcs zijn toch wel veel gerser... zeker met 200% magic find, zelfs op nightmare al volop leuke items!
maar er was toch nog een dII speler? was dat niet Pseidon?
- Geplaatst op donderdag 24 maart 2005 12:48barbarian:

diablo:

- Geplaatst op donderdag 24 maart 2005 15:44quote:takelwagentje schreef:quote: Odium
mijn 99 hardcore necroquote: EmjaYquote: takelwagentjeen ik loop zo achter op game-gebied dat ik me nog volop vermaak met DiabloII-LoD...
Gelijk heb je
Memories

waaaaaaaaaaaaat???
een sorc, lvl 76
een necro lvl 13
en een druid lvl 43
was altijd fervent barbarian-speler, maar die sorcs zijn toch wel veel gerser... zeker met 200% magic find, zelfs op nightmare al volop leuke items!
Was wel nog bij patch 1.09, toen de cows in secret cow lvl nog wel lekker xp gaven
200% is toch niet zoveel?
had volgens mij een sorc met tegen de 1000% aan
Al een hele tijd niet gespeeld trouwens, maar goed ook want ik speelde het echt te vaak
Hoop dat ik het met WoW een beetje binnen de perken kan houden
2Emjay: al uitgezocht welke server je zit? - Geplaatst op donderdag 24 maart 2005 16:01quote:Odium schreef:quote: takelwagentjequote: Odium
Gelijk heb je
Memories

waaaaaaaaaaaaat???
een sorc, lvl 76
een necro lvl 13
en een druid lvl 43
Was wel nog bij patch 1.09, toen de cows in secret cow lvl nog wel lekker xp gaven
200% is toch niet zoveel?
had volgens mij een sorc met tegen de 1000% aan
Al een hele tijd niet gespeeld trouwens, maar goed ook want ik speelde het echt te vaak
Haha, ik speel het ook maar een paar uur per week, niet per dag!!
maar speel nog wel minimaal wekelijks, oms ook met collega...
blijft een gers spelletje!!
- Geplaatst op woensdag 20 april 2005 15:33heb mn mount....puuuu

- Geplaatst op woensdag 20 april 2005 15:45
nu pas?quote:JoGS schreef:
heb mn mount....puuuu

- Geplaatst op woensdag 20 april 2005 17:54Ben de "gratis versie" aan het testdraaien, maar dat is geen pretje zeg
Hoe vaak die servers wel niet blijven hangen, de latency een gat in de lucht schiet, etc. Denk dat ik hem ook maar ga kopen EN een abbo ga nemen, want koel is het wel.
Maareh, die latency problemen van hierboven he, is dat een server probleem? Hoe zitten de officiële servers wat dat betreft?
- Geplaatst op woensdag 20 april 2005 18:32quote:D-Fekt schreef:
Ben de "gratis versie" aan het testdraaien, maar dat is geen pretje zeg
Hoe vaak die servers wel niet blijven hangen, de latency een gat in de lucht schiet, etc. Denk dat ik hem ook maar ga kopen EN een abbo ga nemen, want koel is het wel.
Maareh, die latency problemen van hierboven he, is dat een server probleem? Hoe zitten de officiële servers wat dat betreft?
Geen last van, maar dat krijg je he op een niet officiele server
Afgelopen zondag scheen het wel een ramp te zijn. alle servers down, maar daar hebben we netjes een gratis dag voor terug gekregen. - Geplaatst op maandag 25 april 2005 22:01quote:D-Fekt schreef:
Ben de "gratis versie" aan het testdraaien, maar dat is geen pretje zeg
de offciele servers draaien niet op 1 pc ... die draaien op een servercentrum
dat wilz eggen dat 1 wereld maarzo op een pc of 20 kan draaien...
eigen servers draaien werkt niet.. ik heb het ook geprobeerd met wat maten, maar geloof me, het is niet te vergelijken met de originele versie
en Odium:.... ja nu pas
- Geplaatst op dinsdag 05 juli 2005 16:23iemand die nog speelt hier?
Zelf nu een lvl 60 rogue, waar ik amper nog iets mee doe aangezien iedereen er ongeveer 1 heeft. En een lvl 47 Troll Priest, hopelijk ook weer snel lvl 60, wel saai om alles weer voor de tweede keer te moeten doen.
ben benieuwd naar de end game content en de uitbreidingen en nieuwe raid instance met de nieuwe patch. - Geplaatst op donderdag 07 juli 2005 12:22quote:Odium schreef:
iemand die nog speelt hier?
Zelf nu een lvl 60 rogue, waar ik amper nog iets mee doe aangezien iedereen er ongeveer 1 heeft. En een lvl 47 Troll Priest, hopelijk ook weer snel lvl 60, wel saai om alles weer voor de tweede keer te moeten doen.
ben benieuwd naar de end game content en de uitbreidingen en nieuwe raid instance met de nieuwe patch.
Ik speel nog steeds ja ,,, lvl 53 Warlock inmiddels... Heb niet zoveel vrije tijd dus t duurt effe..
Zal gelukkig weinig problemen hebben om instances verder te runnen... Warlock's te weinig op onze server ..
oidum, jij bent rogue...check het filmpje shadows of the horde op www.warcraftmovies.com... Echt TE vet - Geplaatst op donderdag 07 juli 2005 12:35Ja, speel ook nog steeds, met een lvl 59,5 mage, Arcane voornamelijk met een vleug fire
ben nu bezig om de nieuwe Set Items, zoals Magister Regalia, bij elkaar te sprokelen door regelmatig naar Stratholme, UBRS, DM, etc etc te gaan!
tot level 55 was het een Super gaaf en verslafend spel, ik plande ook werkelijk alles om WOW heen i.p.v andersom. Moet zeggen dat ik nu geen weekend maratons meer heb van 58 van de72 uur die ik in het weekend vrij ben vrij ben
.
Moet wel zeggen dat er geen echte grote verrassingen op het moment meer zijn en dat ik voornamelijk ook spel om mijn 2de sociale leventje in stand te houden.
Was al wel begonnen met een dwarf Pala, maar weet nog niet of ik daar actief mee doorga.
Server name is Zenedar btw.
Moet zeggen dat dit het beste spel is wat ik ooit heb gespeeld! - Geplaatst op donderdag 07 juli 2005 12:49Oja, register en check warcraftmovies.com

- Geplaatst op donderdag 07 juli 2005 14:50quote:JoGS schreef:quote: Odiumiemand die nog speelt hier?
ben benieuwd naar de end game content en de uitbreidingen en nieuwe raid instance met de nieuwe patch.
Ik speel nog steeds ja ,,, lvl 53 Warlock inmiddels... Heb niet zoveel vrije tijd dus t duurt effe..
Zal gelukkig weinig problemen hebben om instances verder te runnen... Warlock's te weinig op onze server ..
oidum, jij bent rogue...check het filmpje shadows of the horde op www.warcraftmovies.com... Echt TE vet
zal thuis ff dat filmpje kijken, zit nu op mijn werk.
maar met die rogue speel ik trouwens amper meer. Alleen af en toe nog wat arcane crystals bij elkaar sprokkelen als ik geld voor mijn priest nodig heb
JCC: herkenbaar, zeker toen het zulk mooi weer was, gewoon binnen blijven zitten en spelen
haha, heb mijn broertje al gevraagd of hij als ik op vakantie ben af en toe ff wil inloggen om mijn rested exp weg te spelen.
Maar in ieder geval een fantastich spel ja, gelukkig ook een aantal vrienden die ook spelen.

spelen jullie trouwens horde of alliance? - Geplaatst op donderdag 07 juli 2005 16:06Haha... vet shirt
...
Ik speel horde man ... Snap niet waarom alliance op elke server meer gespeeld word
Het is toch alltijd vetter om de bad boy te spelen?
...
Kut - alliance... vooral die rogues... met hun backstab en anbush...bah...
- Geplaatst op dinsdag 18 mei 2010 14:12Ik speel gewoon op een gratis server. Mijn vriend speelde WoW betaald maar daar is hij mee gestopt omdat hij het te veel speelde en het nogal prijzig werd, dus nu spelen we samen gratis =P