1. Djscene
  2. Hobby
  3. Film, TV, Boeken & Radio
  4. World of Warcraft

Dit onderwerp heeft 53 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 18-05-2010 14:12.

World of Warcraft

1. Medium
    Afbeelding van JCC

1,398 berichten
    Lid sinds November 2007

Oja, register en check warcraftmovies.com B)

2. Large
    Afbeelding van Odium

5,597 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    JoGS schreef:
    quote: Odium
    iemand die nog speelt hier?

Zelf nu een lvl 60 rogue, waar ik amper nog iets mee doe aangezien iedereen er ongeveer 1 heeft. En een lvl 47 Troll Priest, hopelijk ook weer snel lvl 60, wel saai om alles weer voor de tweede keer te moeten doen.

ben benieuwd naar de end game content en de uitbreidingen en nieuwe raid instance met de nieuwe patch.

Ik speel nog steeds ja ,,, lvl 53 Warlock inmiddels... Heb niet zoveel vrije tijd dus t duurt effe.. :) Zal gelukkig weinig problemen hebben om instances verder te runnen... Warlock's te weinig op onze server ..

oidum, jij bent rogue...check het filmpje shadows of the horde op www.warcraftmovies.com... Echt TE vet

zal thuis ff dat filmpje kijken, zit nu op mijn werk.

maar met die rogue speel ik trouwens amper meer. Alleen af en toe nog wat arcane crystals bij elkaar sprokkelen als ik geld voor mijn priest nodig heb :)

JCC: herkenbaar, zeker toen het zulk mooi weer was, gewoon binnen blijven zitten en spelen :wacko:

haha, heb mijn broertje al gevraagd of hij als ik op vakantie ben af en toe ff wil inloggen om mijn rested exp weg te spelen.

Maar in ieder geval een fantastich spel ja, gelukkig ook een aantal vrienden die ook spelen.

http://www.purepwnage.com/store/images/davesoulboundfront.jpg

:lol:

spelen jullie trouwens horde of alliance?

3. Medium
    Afbeelding van JoGS

1,837 berichten
    Lid sinds November 2007

Haha... vet shirt :lol: ...

Ik speel horde man ... Snap niet waarom alliance op elke server meer gespeeld word :huh:
    Het is toch alltijd vetter om de bad boy te spelen? :D ...

Kut - alliance... vooral die rogues... met hun backstab en anbush...bah... :P

4. Small
    Afbeelding van FallenAngel

Narnia
    928 berichten
    Lid sinds August 2008

Ik speel gewoon op een gratis server. Mijn vriend speelde WoW betaald maar daar is hij mee gestopt omdat hij het te veel speelde en het nogal prijzig werd, dus nu spelen we samen gratis =P

Partyscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?