Dit onderwerp heeft 53 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 18-05-2010 14:12.
World of Warcraft
- Geplaatst op woensdag 26 januari 2005 14:33Lijkt me echt een vet spel.. Alleen kost het ind ewinkel 45 eurie + 10 euro per maand om te spelen. Dat vind ik dus te veel van het goeie
iemand die dit spel al heeft en speelt ? .... En vertel effe of het de moeite waard is in jouw oppinie
- Geplaatst op woensdag 26 januari 2005 14:39Ik denk dat het spel wel het geld waard is. Als je een spel vaak speelt tenminste.
Bij dit spel word er steeds door ontwikkeld, er verschijnen steeds nieuwe onderdelen zoals levels. mannetjes etc. Al die content is voor je beschikbaar, en daar betaal je die €10,- per maand voor.
Spel zelf zier er wel super mooi uit, heb het zelf nog niet gespeeld ... - Geplaatst op woensdag 26 januari 2005 14:43Ik vond Warcraft I erg leuk... maar vanaf het moment dat het een roleplaying game werd kon het me niet zo meer boeien...
- Geplaatst op woensdag 26 januari 2005 14:45quote:Tjeerd schreef:
Ik vond Warcraft I erg leuk... maar vanaf het moment dat het een roleplaying game werd kon het me niet zo meer boeien...
Die had ik nog op 2 diskettes
WoW lijkt me trouwens wel erg gers, maar ben nu druk bezig met LOTR - BFME en Knights of the old Republic
- Geplaatst op woensdag 26 januari 2005 14:46quote:Tjeerd schreef:
Ik vond Warcraft I erg leuk... maar vanaf het moment dat het een roleplaying game werd kon het me niet zo meer boeien...
WoW is de eerste roleplaying game heurrr
Ik moet binnenkort is ff kijken of ik wat met WoW aankan
- Geplaatst op woensdag 26 januari 2005 14:47
Hoe is LOTR?quote:Joe schreef:
Die had ik nog op 2 diskettes
WoW lijkt me trouwens wel erg gers, maar ben nu druk bezig met LOTR - BFME en Knights of the old Republic

- Geplaatst op woensdag 26 januari 2005 14:49
Ben pas net bezig, maar is veelbelovendquote:D-Fekt schreef:
Hoe is LOTR?quote: JoeDie had ik nog op 2 diskettes

Oeh! - Geplaatst op woensdag 26 januari 2005 14:50quote:
Goed spel hoor ...
Mooi gemaakt iig! ...
Gameplay is niet super, het gaat meer om de gevechten.... Dat gevecht bij minas tirith bijvoorbeeld
- Geplaatst op woensdag 26 januari 2005 14:52
Het visuele houdt mij idd ook meer bezig. Ik zit nog in Moria, maar het pakt me welquote:JoGS schreef:
Goed spel hoor ...
Mooi gemaakt iig! ...
Gameplay is niet super, het gaat meer om de gevechten.... Dat gevecht bij minas tirith bijvoorbeeld

- Geplaatst op woensdag 26 januari 2005 14:58Ik ben met LotR bij de laatste level... bestorming van Minas Tirith door de kwade legers... Mijn leger met Lurz is vrijwel optimaal ge-upgrade...

Maar ik stel het nog even uit...
Die Balrog is trouwens wel de kampioen zeg, daar mol je in 1 klap een kasteel mee...
Affijn, hoe mooi het grafisch ook eruit ziet, ik vind het veel teveel van hetzelfde, elke leven lijkt haast op elkaar... Wat dat betreft vond ik Command & Conquer generals veel beter...
D-Fekt: in de vorige Warcraft had je al die verschillende volkeren, kwamen er opeens bomen waar je mee kon spelen en nieuwe rassen. Ze zijn heel duidelijk van de basis van Warcraft afgeweken daar... Starcraft vond ik overigens ook geweldig... - Geplaatst op woensdag 26 januari 2005 15:18
Warcraft III was nog steeds RTS, net als Warcraft 1... alleen in de campaign mode werden bepaalde missies ingevoerd, waarbij je geen basis kon bouwen. Dat maakt het echter nog geen RPGquote:Tjeerd schreef:
D-Fekt: in de vorige Warcraft had je al die verschillende volkeren, kwamen er opeens bomen waar je mee kon spelen en nieuwe rassen. Ze zijn heel duidelijk van de basis van Warcraft afgeweken daar... Starcraft vond ik overigens ook geweldig...
- Geplaatst op woensdag 26 januari 2005 16:15dat warcrfaft gebeuren lijkt me dus echt geen fuck aan
vond LOTR ook niet boeiend
ben nu splinter celle padorrra aan het spelen...ouwetje maar zeker wel lache - Geplaatst op woensdag 26 januari 2005 16:17open net mn ftd en wow sis gepost
dus voor de liefhebbers die het spelen willen spelen om te kijken of het wat is om te kopen
a.b.mma - Geplaatst op woensdag 26 januari 2005 16:58quote:Beez schreef:
open net mn ftd en wow sis gepost
dus voor de liefhebbers die het spelen willen spelen om te kijken of het wat is om te kopen
a.b.mma
in normaal nederlands betekend dat?
Als je bedoelt dat je de WoW client hebt, dan heb je er weinig aan want je hebt geen key
Final Beta voor europe gaat waarschijnlijk deze week beginnen.
En of het spel het geld waard is? Zeker wel!
ik heb de koreaanse beta al gespeeld en het is echt vet! - Geplaatst op woensdag 26 januari 2005 17:12quote:Odium schreef:quote: Beezopen net mn ftd en wow sis gepost
a.b.mma
Als je bedoelt dat je de WoW client hebt, dan heb je er weinig aan want je hebt geen key
ik heb de koreaanse beta al gespeeld en het is echt vet!
ik open het programma ftd en wat schetst mijn verbazing het computerspel World of warcraft is gepost. Hij is te vinden in de nieuwsgroep alt.binaires.mma
met je client..hou toch op
- Geplaatst op woensdag 26 januari 2005 17:18quote:Beez schreef:quote: Odiumquote: Beezopen net mn ftd en wow sis gepost
a.b.mma
ik open het programma ftd en wat schetst mijn verbazing het computerspel World of warcraft is gepost. Hij is te vinden in de nieuwsgroep alt.binaires.mma
je client is het spel
Om te spelen heb je een account nodig, dat is dan nog voor de eerste fase van de europese beta. Om daar een account voor te registreren had je een pre order kit moeten bestellen enige maanden geleden, die werden echter niet in de benelux verkocht.
Een dezer dagen kan je op de europese world of warcraft site alsnog een key krijgen om een account te registreren voor de laatste beta fase voor de europese release. De Europese retail release is waarschijnlijk op 11 februari.
met je computerspel World of warcraft is gepost....hou toch op
(dat is trouwens de US client waarschijnlijk, in de us is het spel al uit) - Geplaatst op woensdag 26 januari 2005 19:09
Yup, er is nu wel een gekraakte versie van de beta-versie (0.11.0) en ook van 1.1.1... die kan je dan wel spelenquote:Odium schreef:quote: Beezquote: Odiumquote: Beezopen net mn ftd en wow sis gepost
a.b.mma
je client is het spel
Om te spelen heb je een account nodig, dat is dan nog voor de eerste fase van de europese beta. Om daar een account voor te registreren had je een pre order kit moeten bestellen enige maanden geleden, die werden echter niet in de benelux verkocht.
Een dezer dagen kan je op de europese world of warcraft site alsnog een key krijgen om een account te registreren voor de laatste beta fase voor de europese release. De Europese retail release is waarschijnlijk op 11 februari.
met je computerspel World of warcraft is gepost....hou toch op
(dat is trouwens de US client waarschijnlijk, in de us is het spel al uit)
... moet je wel alleen een eigen server opzetten - Geplaatst op vrijdag 28 januari 2005 11:49Final Beta accounts kunnen nu aangemaakt worden op http://signup.wow-europe.com
key is EUROPE-BETA-BLIZRD-DARK-PORTAL
Client voor de europese beta kan je downloaden op http://www.wow-europe.com - Geplaatst op dinsdag 08 februari 2005 12:16Beta een tijdje volgehouden.. zeker een spel om te kopen!
Vrijdag is t zover

- Geplaatst op dinsdag 08 februari 2005 12:26quote:Joe schreef:
Het visuele houdt mij idd ook meer bezig. Ik zit nog in Moria, maar het pakt me welquote: JoGS
Goed spel hoor ...
Mooi gemaakt iig! ...

Uitgespeeld
Het was gewoon grappig, maar had het toch een niveau hoger moeten spelen ben ik bang... Laatste 10 levels kon ik helemaal niets meer bijbouwen, maar dat was ook niet nodig wat er stierf bijna niemand...

- Geplaatst op maandag 28 februari 2005 15:27World of Warcraft..super!!!
Het is niet meer te koop omdat de servers overbelast zijn!
Maar ik heb gelukkig via via nog een spel weten te bemachtigen... - Geplaatst op maandag 28 februari 2005 15:29quote:Naomi schreef:
World of Warcraft..super!!!
Het is niet meer te koop omdat de servers overbelast zijn!
Maar ik heb gelukkig via via nog een spel weten te bemachtigen...
Zijn nog wel plekken waar je em nog kan kopen. Mediamarkt had er vorige week nog zat liggen.
Spel zelf is echt fantastisch. Ben nu lvl 33, Undead Rogue op Bloodscalp. - Geplaatst op maandag 28 februari 2005 15:31hm..Mediamarkt???...heb t nu via Ebay gekocht..moet nog worden verstuurd naar me. Dus ben nog niet online. Ik zal waarschijnlijk wel kiezen voor een tovenaar ofzo...Alhoewel zo'n tijger als metgezel me ook wel wat lijkt:-)
- Geplaatst op maandag 28 februari 2005 15:33Vrouwen die gamen
Vrouwen die RTS/RPG spelletjes doen 
Dat ik dit nog mee mag maken
- Geplaatst op maandag 28 februari 2005 15:35quote:Naomi schreef:
hm..Mediamarkt???...heb t nu via Ebay gekocht..moet nog worden verstuurd naar me. Dus ben nog niet online. Ik zal waarschijnlijk wel kiezen voor een tovenaar ofzo...Alhoewel zo'n tijger als metgezel me ook wel wat lijkt:-)
hmm, niet bij elke mediamarkt, maar bij de mediamarkt in rotterdam alexander lagen er vorige week nog zat.
Via internet zijn er ook nog zat te koop, allemaal van mensen die op 20 locaties hadden besteld om er zeker van te zijn dat ze er met de release een hadden
Weet je trouwens wel zeker dat de verpakking nog gesealed is? Je kan maar 1 account registreren per key.