1. Djscene
  2. Hobby
  3. Film, TV, Boeken & Radio
  4. World of Warcraft

Dit onderwerp heeft 53 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 18-05-2010 14:12.

World of Warcraft

1. Medium
    Afbeelding van JoGS

1,837 berichten
    Lid sinds November 2007

Lijkt me echt een vet spel.. Alleen kost het ind ewinkel 45 eurie + 10 euro per maand om te spelen. Dat vind ik dus te veel van het goeie

iemand die dit spel al heeft en speelt ? .... En vertel effe of het de moeite waard is in jouw oppinie

1. Large
    Afbeelding van ST3PHAN

9,201 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik denk dat het spel wel het geld waard is. Als je een spel vaak speelt tenminste.
    Bij dit spel word er steeds door ontwikkeld, er verschijnen steeds nieuwe onderdelen zoals levels. mannetjes etc. Al die content is voor je beschikbaar, en daar betaal je die €10,- per maand voor.

Spel zelf zier er wel super mooi uit, heb het zelf nog niet gespeeld ...

2. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Tjeerd

27,153 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik vond Warcraft I erg leuk... maar vanaf het moment dat het een roleplaying game werd kon het me niet zo meer boeien...

3. Xtra-large
    Afbeelding van Joe

20,005 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Tjeerd schreef:
    Ik vond Warcraft I erg leuk... maar vanaf het moment dat het een roleplaying game werd kon het me niet zo meer boeien...

Die had ik nog op 2 diskettes :wub:

WoW lijkt me trouwens wel erg gers, maar ben nu druk bezig met LOTR - BFME en Knights of the old Republic B)

4. Xtra-large
    Afbeelding van DFKT

20,678 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Tjeerd schreef:

WoW is de eerste roleplaying game heurrr :blink:

Ik moet binnenkort is ff kijken of ik wat met WoW aankan -_-

5. Xtra-large
    Afbeelding van DFKT

20,678 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Joe schreef:

WoW lijkt me trouwens wel erg gers, maar ben nu druk bezig met LOTR - BFME en Knights of the old Republic B)
    Hoe is LOTR? :rolleyes:

6. Xtra-large
    Afbeelding van Joe

20,005 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    D-Fekt schreef:
    quote: Joe

Ben pas net bezig, maar is veelbelovend :blush: Oeh!

7. Medium
    Afbeelding van JoGS

1,837 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Joe schreef:
    quote: D-Fekt
    quote: Joe

Ben pas net bezig, maar is veelbelovend :blush: Oeh!

Goed spel hoor ... :) Mooi gemaakt iig! ...

Gameplay is niet super, het gaat meer om de gevechten.... Dat gevecht bij minas tirith bijvoorbeeld :wub:

8. Xtra-large
    Afbeelding van Joe

20,005 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    JoGS schreef:

Gameplay is niet super, het gaat meer om de gevechten.... Dat gevecht bij minas tirith bijvoorbeeld :wub:
    Het visuele houdt mij idd ook meer bezig. Ik zit nog in Moria, maar het pakt me wel :)

9. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Tjeerd

27,153 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik ben met LotR bij de laatste level... bestorming van Minas Tirith door de kwade legers... Mijn leger met Lurz is vrijwel optimaal ge-upgrade... :wub:

Maar ik stel het nog even uit... -_-

Die Balrog is trouwens wel de kampioen zeg, daar mol je in 1 klap een kasteel mee... :lol:

Affijn, hoe mooi het grafisch ook eruit ziet, ik vind het veel teveel van hetzelfde, elke leven lijkt haast op elkaar... Wat dat betreft vond ik Command & Conquer generals veel beter...

D-Fekt: in de vorige Warcraft had je al die verschillende volkeren, kwamen er opeens bomen waar je mee kon spelen en nieuwe rassen. Ze zijn heel duidelijk van de basis van Warcraft afgeweken daar... Starcraft vond ik overigens ook geweldig...

10. Xtra-large
    Afbeelding van DFKT

20,678 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Tjeerd schreef:
    D-Fekt: in de vorige Warcraft had je al die verschillende volkeren, kwamen er opeens bomen waar je mee kon spelen en nieuwe rassen. Ze zijn heel duidelijk van de basis van Warcraft afgeweken daar... Starcraft vond ik overigens ook geweldig...
    Warcraft III was nog steeds RTS, net als Warcraft 1... alleen in de campaign mode werden bepaalde missies ingevoerd, waarbij je geen basis kon bouwen. Dat maakt het echter nog geen RPG :wink2:

11. Large
    Afbeelding van Beez

Frits
    12,329 berichten
    Lid sinds November 2007

dat warcrfaft gebeuren lijkt me dus echt geen fuck aan
    vond LOTR ook niet boeiend

ben nu splinter celle padorrra aan het spelen...ouwetje maar zeker wel lache

12. Large
    Afbeelding van Beez

Frits
    12,329 berichten
    Lid sinds November 2007

open net mn ftd en wow sis gepost

dus voor de liefhebbers die het spelen willen spelen om te kijken of het wat is om te kopen

a.b.mma

13. Large
    Afbeelding van Odium

5,597 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Beez schreef:

dus voor de liefhebbers die het spelen willen spelen om te kijken of het wat is om te kopen

a.b.mma

in normaal nederlands betekend dat?

Als je bedoelt dat je de WoW client hebt, dan heb je er weinig aan want je hebt geen key :)

Final Beta voor europe gaat waarschijnlijk deze week beginnen.

En of het spel het geld waard is? Zeker wel!

ik heb de koreaanse beta al gespeeld en het is echt vet!

14. Large
    Afbeelding van Beez

Frits
    12,329 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Odium schreef:
    quote: Beez

a.b.mma

Als je bedoelt dat je de WoW client hebt, dan heb je er weinig aan want je hebt geen key :)

ik open het programma ftd en wat schetst mijn verbazing het computerspel World of warcraft is gepost. Hij is te vinden in de nieuwsgroep alt.binaires.mma

met je client..hou toch op :P

15. Large
    Afbeelding van Odium

5,597 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Beez schreef:
    quote: Odium

a.b.mma

ik open het programma ftd en wat schetst mijn verbazing het computerspel World of warcraft is gepost. Hij is te vinden in de nieuwsgroep alt.binaires.mma

je client is het spel :P

Om te spelen heb je een account nodig, dat is dan nog voor de eerste fase van de europese beta. Om daar een account voor te registreren had je een pre order kit moeten bestellen enige maanden geleden, die werden echter niet in de benelux verkocht.

Een dezer dagen kan je op de europese world of warcraft site alsnog een key krijgen om een account te registreren voor de laatste beta fase voor de europese release. De Europese retail release is waarschijnlijk op 11 februari.

met je computerspel World of warcraft is gepost....hou toch op :P

(dat is trouwens de US client waarschijnlijk, in de us is het spel al uit)

16. Medium
    Afbeelding van JoGS

1,837 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Odium schreef:
    quote: Odium

a.b.mma

je client is het spel :P

Om te spelen heb je een account nodig, dat is dan nog voor de eerste fase van de europese beta. Om daar een account voor te registreren had je een pre order kit moeten bestellen enige maanden geleden, die werden echter niet in de benelux verkocht.

Een dezer dagen kan je op de europese world of warcraft site alsnog een key krijgen om een account te registreren voor de laatste beta fase voor de europese release. De Europese retail release is waarschijnlijk op 11 februari.

met je computerspel World of warcraft is gepost....hou toch op :P

(dat is trouwens de US client waarschijnlijk, in de us is het spel al uit)
    Yup, er is nu wel een gekraakte versie van de beta-versie (0.11.0) en ook van 1.1.1... die kan je dan wel spelen :) ... moet je wel alleen een eigen server opzetten

17. Large
    Afbeelding van Odium

5,597 berichten
    Lid sinds November 2007

Final Beta accounts kunnen nu aangemaakt worden op http://signup.wow-europe.com

key is EUROPE-BETA-BLIZRD-DARK-PORTAL

Client voor de europese beta kan je downloaden op http://www.wow-europe.com

18. Large
    Afbeelding van Jessica1982

7,189 berichten
    Lid sinds November 2007

Beta een tijdje volgehouden.. zeker een spel om te kopen!

Vrijdag is t zover B)

http://img135.exs.cx/img135/4643/charactersorc2va.gif

19. Medium
    Afbeelding van Goog

1,586 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Joe schreef:
    quote: JoGS

Het visuele houdt mij idd ook meer bezig. Ik zit nog in Moria, maar het pakt me wel :)

Uitgespeeld <_<

Het was gewoon grappig, maar had het toch een niveau hoger moeten spelen ben ik bang... Laatste 10 levels kon ik helemaal niets meer bijbouwen, maar dat was ook niet nodig wat er stierf bijna niemand...

B)

20. Large
    Afbeelding van NaomiMaryati

11,168 berichten
    Lid sinds November 2007

World of Warcraft..super!!! :wub:

Het is niet meer te koop omdat de servers overbelast zijn!
    Maar ik heb gelukkig via via nog een spel weten te bemachtigen...

21. Large
    Afbeelding van Odium

5,597 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Naomi schreef:
    World of Warcraft..super!!! :wub:

Het is niet meer te koop omdat de servers overbelast zijn!
    Maar ik heb gelukkig via via nog een spel weten te bemachtigen...

Zijn nog wel plekken waar je em nog kan kopen. Mediamarkt had er vorige week nog zat liggen.

Spel zelf is echt fantastisch. Ben nu lvl 33, Undead Rogue op Bloodscalp.

22. Large
    Afbeelding van NaomiMaryati

11,168 berichten
    Lid sinds November 2007

hm..Mediamarkt???...heb t nu via Ebay gekocht..moet nog worden verstuurd naar me. Dus ben nog niet online. Ik zal waarschijnlijk wel kiezen voor een tovenaar ofzo...Alhoewel zo'n tijger als metgezel me ook wel wat lijkt:-)

23. Xtra-large
    Afbeelding van DFKT

20,678 berichten
    Lid sinds November 2007

Vrouwen die gamen :huh: Vrouwen die RTS/RPG spelletjes doen :huh:

Dat ik dit nog mee mag maken :lol:

24. Large
    Afbeelding van Odium

5,597 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Naomi schreef:
    hm..Mediamarkt???...heb t nu via Ebay gekocht..moet nog worden verstuurd naar me. Dus ben nog niet online. Ik zal waarschijnlijk wel kiezen voor een tovenaar ofzo...Alhoewel zo'n tijger als metgezel me ook wel wat lijkt:-)

hmm, niet bij elke mediamarkt, maar bij de mediamarkt in rotterdam alexander lagen er vorige week nog zat.

Via internet zijn er ook nog zat te koop, allemaal van mensen die op 20 locaties hadden besteld om er zeker van te zijn dat ze er met de release een hadden :D

Weet je trouwens wel zeker dat de verpakking nog gesealed is? Je kan maar 1 account registreren per key.

Partyscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?