Dit onderwerp heeft 36 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 29-10-2010 14:38.
Slechtste Film Ooit
- Geplaatst op woensdag 24 december 2003 15:48ik zit niet zo heeel vaak in dit forum en wie weet is dit topic al heel vaak voorbij gekomen,..........
zo ja negeer maar (het zoekken lukt ff niet op mijn compu)
maar de slechtst film die je ooit hebt gezien? nederland en buitenlands??
en dan ook meteen maar de beste!
mijn slechtste nederlandse : van god los
mijn beste nederlandse : De poolse bruid en polonaise
slechtste buitenland: van die hele slechte moord films en alle waare woensdag avond films!
beste buiten land: eigenlijk te veel maar onderandere deer hunter
- Geplaatst op woensdag 24 december 2003 15:51Hmzzz...
Ik vond Armageddon echt verschrikelijk...wat een sentimentele nepfilm, Bruce als de redder van de wereld, echt om te braken!
Schiet me verder niet zo snel wat te binnen.
En beste film? Dat zijn er 2. En dat zullen er snel wel 3 worden:
Alle delen van LoTR!

- Geplaatst op woensdag 24 december 2003 15:57Beste buitenlandse: Boondock Saints
De rest weet ik zo niet
- Geplaatst op woensdag 24 december 2003 16:03
QUOTE (Tijgertje @ Wed 24 Dec, 16:57) Beste buitenlandse: Boondock Saints
De rest weet ik zo niet
[/quote]
ja idd boundag saints GEWELDIG!
en natuurlijk pulp fiction en reservoir dogs
donny brasco
donny darko
fight club
legends of the fall enzenzenz
o en fear and loading in las vegas met johnny depp ook erg leuk!Geplaatst op woensdag 24 december 2003 16:04QUOTE (Flatul @ Wed 24 Dec, 16:53) Hoest met je broertje WJ!
[/quote]
Die zie ik vanavond weer!
Met zn MP-3 spelertjes...en zn pukkels!
Geplaatst op woensdag 24 december 2003 16:05QUOTE (briezel @ Wed 24 Dec, 17:03)
ja idd boundag saints GEWELDIG! [/quote]
Je schrijft het gewoon zoals ik het deed hoor
Maar donnie darko is ook
Maar als ik te lang ga na denken weet ik er nog wel veeeeeeeeeeeeeel meerGeplaatst op woensdag 24 december 2003 16:07QUOTE (Tijgertje @ Wed 24 Dec, 17:05) QUOTE (briezel @ Wed 24 Dec, 17:03)
ja idd boundag saints GEWELDIG! [/quote]
Je schrijft het gewoon zoals ik het deed hoor
Maar donnie darko is ook
Maar als ik te lang ga na denken weet ik er nog wel veeeeeeeeeeeeeel meer [/quote]
ach ja typ foutje heb nooit schoevers gedaan en dan krijg je dat he
en ja er zijn idd heeeel veel goede film en leuke en verdietige
Geplaatst op woensdag 24 december 2003 16:13QUOTE (briezel @ Wed 24 Dec, 17:07) ach ja typ foutje heb nooit schoevers gedaan en dan krijg je dat he
en ja er zijn idd heeeel veel goede film en leuke en verdietige
[/quote]

Verdrietige film: watership down! En waarom komt hij deze kerst niet gewoon op tv?
Geplaatst op woensdag 24 december 2003 16:16Beste:
Shindlers List
Shawshank Redemption
Green MileGeplaatst op woensdag 24 december 2003 16:21Best:
NL: Lek
Buitenlands: Sugar Hill
Slechtst:
NL: Op hoop van zegen
Buitenlands: LOTR 2 (1 vind ik ook niet best trouwens)Geplaatst op woensdag 24 december 2003 16:46beste:
Apocalypse now
Metropolis
Full metal Jacket (eigenlijk alles van Stanley Kubrick)
de vietnam trilogie van Oliver stone (platoon, born on the fourth of july, heaven and earth)
Lock stock and two smokin barrels
Pulp fiction
human traffic
Rain Man
sliding doors
the matrix deel 1
slechtste? teveel om op te noemen maar de hele Missing in action en Delta force reeks staan bij mij toch wel erg hoog aangeschreven als pulpConscia mens recti, famae mendacia ridet.Geplaatst op woensdag 24 december 2003 16:54beste buitenlandse film:
The green mile.
Shawshank redemption.
Sleepers.
Beste animatie films:
Finding nemo.
shrek.
ice age.
Slechtste Buitenlandse films:
weet er wel 1 maar kweet niet meer hoe die heet... is iig met die 2 die in de clip zitten van because I got high..
Slechte Nederlandse film:
Volle naam.
verder ken ik geen slechte nederlandse films, maar goeie eigenlijk ook niet...Geplaatst op woensdag 24 december 2003 16:55QUOTE (Vrouwtje @ Wed 24 Dec, 18:54) beste buitenlandse film:
The green mile.
Shawshank redemption.
Sleepers.
Beste animatie films:
Finding nemo.
shrek.
ice age.
weet er wel 1 maar kweet niet meer hoe die heet... is iig met die 2 die in de clip zitten van because I got high..
Volle naam.
verder ken ik geen slechte nederlandse films, maar goeie eigenlijk ook niet... [/quote]
Jay and bob got....(screwed ofzo)Conscia mens recti, famae mendacia ridet.Geplaatst op woensdag 24 december 2003 17:00beste nederlandse:
soldaat van oranje
slechtste nederlandse:
geen idee
beste buitenlandse:
shindlers list
slechtste buitenlandse:
jeepers creepers / die kutfilm die buiten opgenomen is met een normale camera, kan werkelijk niet meer op de naam komenGeplaatst op woensdag 24 december 2003 17:00QUOTE (Raptor @ Wed 24 Dec, 17:55) QUOTE (Vrouwtje @ Wed 24 Dec, 18:54) beste buitenlandse film:
The green mile.
Shawshank redemption.
Sleepers.
Beste animatie films:
Finding nemo.
shrek.
ice age.
Volle naam.
verder ken ik geen slechte nederlandse films, maar goeie eigenlijk ook niet... [/quote]
Jay and bob got....(screwed ofzo) [/quote]
jaaaaaah die!!! nah eg waar... hell!!!Geplaatst op woensdag 24 december 2003 17:02QUOTE (UxP @ Wed 24 Dec, 18:00) beste nederlandse:
soldaat van oranje
slechtste nederlandse:
geen idee
beste buitenlandse:
shindlers list
slechtste buitenlandse:
jeepers creepers / die kutfilm die buiten opgenomen is met een normale camera, kan werkelijk niet meer op de naam komen [/quote]
the blair witch project
Geplaatst op woensdag 24 december 2003 17:05beste, sophies choiche
slechtste, velenal de friekie piepol meek te bjoety of te wurldGeplaatst op woensdag 24 december 2003 17:11Beste:
Pffff, moeilijk!
Vind Shawshank Redemption toch wel 1 van de beste..
K-Pax trouwens ook...
Van de klassiekers ga ik voor Papillon (vanavond toevallig op tv)..
Slechtste film weet ik echt niet.. Zijn er zooo veel...Geplaatst op woensdag 24 december 2003 17:18Beste NL: Van God Los, Van de koele meren des doods, Nynke
Beste buitenland: Silence of the lambs, Scarface, Schindlers list, Green mile
Slechtste NL: Amsterdamned, wat een drama
Die film met al die jongetjes met dat witte haar die achter hun zusje aanzaten was ook bizar slecht...ben de naam ff kwijt.
Slechtste buitenland: alle films met Steven Seagal, Jean-Claude Van Damme en andere kleerkasten die meer spieren dan acteertalent hebben.
9 van de 10 horrors en comedies zijn ook slecht trouwens.Geplaatst op woensdag 24 december 2003 17:44Beste NL: Lek/All Stars
Slechtste NL: Gulle minaar
Beste Buitenlandse: The Matrix
Pulp Fiction
Lord Of the Rings deel 1
Goodfellas
Donnie Brasco
Slechtste buitenlandse: Mac Bain
Bringing out the deathGeplaatst op woensdag 24 december 2003 17:55slechtste film van dit moment
bruce almighty
Geplaatst op woensdag 24 december 2003 17:56tomb raider twee is wel weer een nominatie waard voor slechtste film 2003....
dit vind ik top-films:
Irriversible
Songs From The Second Floor
City Of God
Seul Contre Tous
Alle Lotr
Alle Starwars
Alle Harry Potters
Matrix 2
24 hour party people
La vita e bella
Billy Elliott
8 femmes
Fabuleux destin d'Amélie Poulain
Mulholland Drive
en nog een stuk of 20 filmsGeplaatst op woensdag 24 december 2003 17:57Fucking amal en dan horen er nog ergens puntjes op de a.....
maar die laat ik weg omdat t echt een kut film isGeplaatst op woensdag 24 december 2003 17:59la vitta e bella ja. heel mooi.
nog een: swing kidsConscia mens recti, famae mendacia ridet.Geplaatst op woensdag 24 december 2003 18:19QUOTE (Nookzel @ Wed 24 Dec, 18:57) Fucking amal en dan horen er nog ergens puntjes op de a.....
maar die laat ik weg omdat t echt een kut film is [/quote]
Helsinki speelde het zich af toch?
Vond het wel een mooie film die duidelijk naar voren bracht wat er van je verlangt wordt in de moderne westerse wereld en dat eraan ontsnappen niet mogelijk is (dus kun je maar beter eraan toevoegen)Slechtste Film Ooit