1. Djscene
  2. Hobby
  3. Film, TV, Boeken & Radio
  4. Lost - Net 5 - Vrijdag - 20:30 uur

Dit onderwerp heeft 396 reacties, en bestaat uit 16 pagina's. U bent momenteel op pagina 16 van 16.
De laatste reactie is geplaatst op 25-05-2010 22:25.

Lost - Net 5 - Vrijdag - 20:30 uur

1. Medium
    Afbeelding van peace_division

1,449 berichten
    Lid sinds November 2007

Goede aflevering weer en de promo voor volgende week.................................................

2. Large
    Afbeelding van N1v3K

5,067 berichten
    Lid sinds November 2007

Wat een heerlijk ziek einde weer van de laatste aflevering :blink:

3. Medium
    Afbeelding van Jasper

3,906 berichten
    Lid sinds November 2007

Spoiler

Wel gruwlijk die Lock episodes hoor, dat zijn echt de betere hoor! Vet dat die pa nu dood is! haha die was zo irritant!

Volgende week zien we Jacob als het goed is, het einde van het seizoen is altijd gruwlijk hoor, ongelovelijk zeg! Zoveel dingen gebeuren. Jack is volgens mij gebrainwashed dat kan niet anders!
    En kate is zwanger dat kan ook niet anders!
    SPANNEND!!

Die eikels van Net5 onderbreken het gewoon voor de zomerstop, dat geloof je toch niet??

4. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Harmr

25,456 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    LOS ANGELES - De Amerikaanse zender ABC gaat nog drie seizoenen door met Lost, de Emmy-winnende tv-serie die ook in Nederland (Net5) op de buis is. Dat betekent dat de Amerikaanse fans nog 48 afleveringen te goed hebben. Dat heeft Hollywood Reporter maandag gemeld.

De belangrijkste producers, Damon Lindelof en Carlton Cuse, blijven tot het einde. De heren zeggen al enige tijd ongeveer te weten hoe de avonturenserie gaat eindigen. „Maar we wisten niet hoe lang we nog hadden.”

Lost begon er ooit mee dat 48 wildvreemden met elkaar moeten te zien overleven als hun vliegtuig neerstort op een ogenschijnlijk onbewoond eiland. Daar maken ze allerlei mysteries mee.
    Danm, nog 3 seizoenen vraagtekens... <_<

5. Medium
    Afbeelding van Jasper

3,906 berichten
    Lid sinds November 2007

De volgende seizoen worden alleen maar 16 afleveringen dus dat valt mee :-)

Wel goed dat ze dat gedaan hebben anders wordt het gewoon to much! Kan niet wachten :-)

6. Xtra-large
    Afbeelding van Kim1981_

Kim
    16,364 berichten
    Lid sinds November 2007

ahhhhhhhhhhh

afgelopen vrijdag was weer de laatste aflevering :blink:

schandalig!!! <_<

Niets hoeft, paarden wel -_-

7. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van BOOM-selection

26,217 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Jasper schreef:
    Spoiler

Volgende week zien we Jacob als het goed is

Net afl 20 gezien.
    Ennehh....Jacob ook gezien....of eigenlijk....ehhhh......nouja....kijk zelf maar...

Ik zeg alleen maar: shiiiiiiiiittttttt !!! Wat freaky weer !!! B) B)

8. Large
    Afbeelding van Jessica1982

7,189 berichten
    Lid sinds November 2007

ook net 20 gezien... :blink:

9. Medium

1,449 berichten
    Lid sinds November 2007

geweldige aflevering!

10. Large
    Afbeelding van Grote_Smurf

7,857 berichten
    Lid sinds November 2007

Hoe ver zijn ze hier in NL op TV eigenlijk met Lost?

11. Medium
    Afbeelding van Jasper

3,906 berichten
    Lid sinds November 2007

NL zijn ze bij aflevering 10 of 11 niet ver dus

Maar die aflevering met Jacob! CREEPY!!! ik denk dat Jacob Lock is maar in de toekomst of een soort parralel universum! Het is zeker iemand die we kennen dat weet ik zeker! Zo spannend! Echt geniaal weer

En die richard dan? Die is helemaal niet ouder geworden, misschien kunnen ze niet dood?
    RAAR!!

12. Large
    Afbeelding van N1v3K

5,067 berichten
    Lid sinds November 2007

Daarstraks even de laatste 2 slotafleveringen van seizoen 3 gezien :blink:

Holy moly... wat een manier om een seizoen af te sluiten zeg :mellow:
    Ontzettend veel gebeurd en absoluut 1.. of eigenlijk 2 van de beste afleveringen so far..

Ben nu heel erg benieuwd wat we in het volgende seizoen te zien gaan krijgen :)

13. Xtra-xtra-large

26,217 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    N1v3K schreef op 24 mei 2007 @ 23:25:
    Daarstraks even de laatste 2 slotafleveringen van seizoen 3 gezien :blink:

Holy moly... wat een manier om een seizoen af te sluiten zeg :mellow:
    Ontzettend veel gebeurd en absoluut 1.. of eigenlijk 2 van de beste afleveringen so far..

Ben nu heel erg benieuwd wat we in het volgende seizoen te zien gaan krijgen :)

Net ook de twee laatste afleveringen gezien.

De grond is weer onder me weg geslagen hoor....wat een manier om dit seizoen af te sluiten zeg :wub:

Kom maar op met dat volgende seizoen :ja:

14. Medium

1,449 berichten
    Lid sinds November 2007

Februari 2008 :(

Ik kan nu wel zeggen waar die laatste scene opsloeg maar dat is wel een hele grote spoiler voor de mensen die het op net 5 volgen en dus een stuk achter liggen.

15. Medium
    Afbeelding van loeszie

Marloes
    1,347 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik wil niet wachten tot februari :cry:

Ik vond de laatste 2 afleveringen wel spannend maar op een of andere manier vond ik die verhaallijn van Jack niet zo boeiend..duurde een beetje te lang zeg maar tot de cliffhanger zeg maar :lol: toen snapte ik er voor de zoveelste keer niets meer van :rolleyes:

Nu maar weer wachten dan <_<

Waar is het Lost spoiler topic gebleven?

16. Xtra-xtra-large

26,217 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    loeszie schreef op 28 mei 2007 @ 19:24:
    Ik wil niet wachten tot februari :cry:

Ik vond de laatste 2 afleveringen wel spannend maar op een of andere manier vond ik die verhaallijn van Jack niet zo boeiend
    ..duurde een beetje te lang zeg maar tot de cliffhanger zeg maar :lol: toen snapte ik er voor de zoveelste keer niets meer van :rolleyes:

Nu maar weer wachten dan <_<

Waar is het Lost spoiler topic gebleven?
    Weet niet of je er inmiddels achter bent, maar die verhaallijn van Jack bleek zich dus niet af te spelen in het verleden, maar in de toekomst...of wat een mogelijke toekomst zou kunnen zijn :wink2:

17. Medium
    Afbeelding van loeszie

Marloes
    1,347 berichten
    Lid sinds November 2007

Ja ik wil niet alles verklappen hier, maar dat was dus wel vet...maar het verhaal vond ik beetje langdradig.. Ik vond aflevering 20 (geloof ik) zo spannend over het begin dat er mensen op het eiland kwamen. Dat Ben nog een kleine jongen was..

18. Xtra-xtra-large

26,217 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    loeszie schreef op 28 mei 2007 @ 19:34:
    Ja ik wil niet alles verklappen hier, maar dat was dus wel vet...maar het verhaal vond ik beetje langdradig.. Ik vond aflevering 20 (geloof ik) zo spannend over het begin dat er mensen op het eiland kwamen. Dat Ben nog een kleine jongen was..

Ah ok :)

Dat maandenlange wachten op een nieuw seizoen vind ik ook maar niks trouwens <_<
    Nouja...ik ga sowieso nog eens het hele 3e seizoen op mn gemak terugkijken...is altijd wel handig :)

19. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Harmr

25,456 berichten
    Lid sinds November 2007

Zo zeg, leuke afsluiting hoor.. Nu tot febr 2008 wachten?! Damn wat lang.. <_<

20. Medium
    Afbeelding van DaKeY

2,712 berichten
    Lid sinds November 2007

Gisteren de laatste aflevering van seisoen 3 zitten kijken........ wat een heeeerlijke aflevering!
    Heb nu alweer zin in de volgende periode :)

21. Medium
    Afbeelding van Lieselotje

4,714 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik weet niet of iemand anders hier al wat over had gezegd maar hoe zijn jin, sun en sayid eigenlijk terug gekomen?
    Laatste dat je van hun zag toen ze op zoektocht gingen naar Jack en de rest (voor ze dus terug waren in het kamp) was dat sun in de boot één van the others neerschoot en jin en sayid op het strand stonden.
    Zij zijn duidelijk niet gevangen genomen, waarom niet? En hoe zijn zij dan weggekomen? En waar is de boot?!
    Misschien dat ik het ooit gemist heb hoor (lijkt mij sterk) maar na een paar afleveringen zijn ze ineens weer op het eiland alsof er niks gebeurd is.

En dan nog iets. Sawyer en Kate zijn terug op het eigen eiland samen met Carl. Ze laten Carl gaan, maar waarom nemen zij die boot niet mee? Ze gaan liever lopen dan dat zij de boot (die ooit wel eens handig kan zijn) nemen.

22. Small
    Afbeelding van kdnnnhjj

Kelsey
    278 berichten
    Lid sinds March 2010

geweldige serie, mooi einde <3

Partyscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?