Dit onderwerp heeft 396 reacties, en bestaat uit 16 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 16.
De laatste reactie is geplaatst op 22-07-2009 09:33.
Het ultiem magische HP-topic *spoiler alert*
- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 21:02Hier dus al je meningen, leuke gesprekjes, leuke links en nieuwe info betreffende de nerd op de bezemsteel
Waarschuw mensen alsjeblieft even als er met spoilers gegooid gaat worden, want dat is dus absoluut niet gers. Verder ga ik er vanuit dat we hier gewoon ontopic kunnen blijven, want anders ben ik genoodzaakt een van de echte mods erbij te roepen
Uw wannabeee mod. genaamd Joe Potter
- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 21:14De noorse bultrug

Oeh oeh oeh
Harry 
- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 21:19op de site stond trouwens dat de trailer pas 13 mei uit zou komen
Ziet er vetjes uit 
- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 21:20harry is echt ghey
- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 21:21Ik ben eindelijk weer begonnen met lezen! Ik verwacht dat ik morgen/overmorgen kan beginnen aan 3
4 heb ik zeker uit voor de film in de bios is! - Geplaatst op maandag 09 mei 2005 21:22
nietusquote:Beez schreef:
harry is echt ghey
- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 21:22
keurigquote:Joe schreef:
Ik ben eindelijk weer begonnen met lezen! Ik verwacht dat ik morgen/overmorgen kan beginnen aan 3
4 heb ik zeker uit voor de film in de bios is!
- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 21:23
Je voedt me goed opquote:zippo schreef:
keurigquote: JoeIk ben eindelijk weer begonnen met lezen! Ik verwacht dat ik morgen/overmorgen kan beginnen aan 3
4 heb ik zeker uit voor de film in de bios is!

- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 21:25
- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 21:26quote:zippo schreef:
je luistert zo lekker braaf
Je maakt wat in me los
Als ik nou ook eens een keer 't lef heb om wat te zeggen als je voor m'n neus staat ipv: Hoi, alles goed?
- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 21:28
schattigquote:Joe schreef:quote: zippoje luistert zo lekker braaf
Je maakt wat in me los
Als ik nou ook eens een keer 't lef heb om wat te zeggen als je voor m'n neus staat ipv: Hoi, alles goed?

- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 21:38quote:zippo schreef:
schattig
Nou
Misschien dat ik tegen de tijd dat deel 4 uit komt het lef heb om je eens mee uit te vragen
- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 21:47quote:zippo schreef:
nietusquote: Beezharry is echt ghey
heb het geprobeerd..deel 1 en 2
maar deel 2 niet afgekeken
wat een gezeik - Geplaatst op maandag 09 mei 2005 21:49
mits je uiteraard de wel en weetjes van de noorse bultrug kentquote:Joe schreef:quote: zipposchattig
Nou
Misschien dat ik tegen de tijd dat deel 4 uit komt het lef heb om je eens mee uit te vragen

- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 21:49
- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 21:53ooh het is een trailer van een boek

- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 22:04
If that's what it takesquote:zippo schreef:
mits je uiteraard de wel en weetjes van de noorse bultrug kent

- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 22:08Ik zal m wel weer moeten kijken
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op maandag 09 mei 2005 22:17quote:EmjaY schreef:
Oeh oeh, in juli het nieuwe boek

NEE!
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op maandag 09 mei 2005 22:21quote:
Als ik iets niet gedacht had
Ging gisteren al bijna out toen ik hoorde welke opleiding je doet
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op maandag 09 mei 2005 22:25quote:
Nogal ja
Samen HP kijken? En daarna kussengevecht?
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op maandag 09 mei 2005 22:29nog nooit gezien
mis ik nu iets in m'n leven?
- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 22:34Hermeline?

is daar een foto van?
of alleen in jouw zieke brein? - Geplaatst op maandag 09 mei 2005 22:35
ja!quote:Lari schreef:
nog nooit gezien
- Geplaatst op maandag 09 mei 2005 22:36
Dat gaat dan echt niet gebeuren hoor!!quote:EmjaY schreef:quote: Larinog nooit gezien
Films zijn ruk
Letterlijk ruk
Hermeline 
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5..