Dit onderwerp heeft 4905 reacties, en bestaat uit 197 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 197.
De laatste reactie is geplaatst op 12-01-2012 12:37.
Het 'Welke film heb je gezien en wat vond je ervan'-topic
- Geplaatst op maandag 06 juni 2005 22:56In plaats van voor elke film een apart topic te openen dacht ik dat het misschien wel een idee is om hier je bevindingen in te gooien als je een (nieuwe) film hebt gekeken...
Ik heb net Constantine gekeken...
wat een BRUTE film!!! Ik verwachtte al dat ie cool zou zijn, maar hij overtrof mijn verwachtingen echt!
Gaat over demonen, God, de duivel en dat soort dingen, en ik vond het echt een goed verhaal! Natuurlijk wel de standaard 'red de wereld van Satan-domination'-achtergrond, maar dit keer echt in een totaal ander jasje! Dikke vleug van Exorcist erin verwerkt... heerlijk!
En de special effects... daaamn echt te gek!!
Vind het van deze film echt jammer dat ik 'm niet in de bios heb gezien... en dat heb ik eigenlijk nooit!
Dus tip van flip: check 'm!!
- Geplaatst op maandag 06 juni 2005 23:17quote:Sum Ting Wong schreef:
ik heb crash gekeken gister ofzo
kan me der nie zoveel meer van herrineren...was opzich wel chill
Niets van herinneren... omdat ie zo saai/nietszeggend was?
Of omdat je zelf niet helemaal helder was?
Als ik IMDB bekijk lijkt het me juist wel een vette film! En een 8,5... dat krijgen niet zoveel films op imdb! - Geplaatst op maandag 06 juni 2005 23:20Ik heb net FInding Neverland gekeken.
Wat niet goed was voor mijn toch al ietwat labiele toestand.
Traantjes dus..
Maar wel een mooie film! - Geplaatst op maandag 06 juni 2005 23:23Unleashed, zeker een aanrader!
niet zozeer om de actie, maar dan zeker om het verhaal - Geplaatst op maandag 06 juni 2005 23:23Net voor de 3e keer sw3 gekeken
Was wederom geweldig!!! Maar nu is 't wel even genoeg geweest 
- Geplaatst op maandag 06 juni 2005 23:24
k heb m nu op dvd...dus ga m binnenkort voor de 2e keer kijken!!quote:Joe schreef:
Net voor de 3e keer sw3 gekeken

- Geplaatst op maandag 06 juni 2005 23:27quote:Joe schreef:
Net voor de 3e keer sw3 gekeken
Laat je niet kennen Joe..
Daar kan je geen genoeg van krijgen!!
- Geplaatst op maandag 06 juni 2005 23:29Klopt, maar probeer mezelf onder controle te houden
En op dvd als ie nog in de bios draait?
Dat ie er is weet ik, maar da's echt zonde 
- Geplaatst op maandag 06 juni 2005 23:29quote:Naomi schreef:
Ik heb net FInding Neverland gekeken.
Traantjes dus..
Maar wel een mooie film!
Die draaiden ze in het vliegtuig naar New York ook. Heb het een kwartier volgehouden, en toen weggezapt. Totaal mijn smaak niet, veel te zoetsappig.
M'n vriendin daarentegen vond m we heel leuk, maar gaf ook toe dat het nix voor mij was
Zal dus meer een girly-movie zijn
- Geplaatst op maandag 06 juni 2005 23:31hm..voor vannacht heb ik Princess Mononoke op het programma staan

- Geplaatst op maandag 06 juni 2005 23:32quote:*oMeN* schreef:quote: NaomiIk heb net FInding Neverland gekeken.
Traantjes dus..
Maar wel een mooie film!
Die draaiden ze in het vliegtuig naar New York ook. Heb het een kwartier volgehouden, en toen weggezapt. Totaal mijn smaak niet, veel te zoetsappig.
M'n vriendin daarentegen vond m we heel leuk, maar gaf ook toe dat het nix voor mij was
Draak van een film ja
Maar goed, is ook niet iedereen op dit forum het mee eens.
- Geplaatst op maandag 06 juni 2005 23:33
Hehe...ja het is idd meer een girly movie..of voor metro sexuele mannen die huilen...quote:*oMeN* schreef:quote: NaomiIk heb net FInding Neverland gekeken.
Traantjes dus..
Maar wel een mooie film!

- Geplaatst op maandag 06 juni 2005 23:33
Ga je van genieten. Mooie filmquote:Rut schreef:
hm..voor vannacht heb ik Princess Mononoke op het programma staan

- Geplaatst op maandag 06 juni 2005 23:33quote:Owen schreef:
Unleashed, zeker een aanrader!
niet zozeer om de actie, maar dan zeker om het verhaal
WTF?!
Wat een bizar verhaal! Die ga ik zeker binnnehalen als ik m langs zie komen...
off-topic: waar haal jij je films vandaan Owen? Jij kijkt namelijk ook redelijk vaak nieuwe films merkte ik... Nieuwsgroepen? Dan kan ik ze namelijk ook ff opzoeken als jij met een nieuwe aankomt
Of ben je een kazaa-er, o.i.d.? Daar begin ik niet meer aan
- Geplaatst op maandag 06 juni 2005 23:34laatste tijd geen... maar aangezien oceans 12 binnenkort uit is op dvd, ga ik die binnenkort maar es tjecken...
owjah en der untergang ligt hier ook nog, die moet ik ook nog kijken... - Geplaatst op maandag 06 juni 2005 23:37quote:*oMeN* schreef:quote: OwenUnleashed, zeker een aanrader!
niet zozeer om de actie, maar dan zeker om het verhaal
WTF?!
Wat een bizar verhaal! Die ga ik zeker binnnehalen als ik m langs zie komen...
off-topic: waar haal jij je films vandaan Owen? Jij kijkt namelijk ook redelijk vaak nieuwe films merkte ik... Nieuwsgroepen? Dan kan ik ze namelijk ook ff opzoeken als jij met een nieuwe aankomt
Of ben je een kazaa-er, o.i.d.? Daar begin ik niet meer aan
ze stromen hier binnen, idd
ik gebruik alleen DC++, sinds de nieuwe versie loopt het als een trein - Geplaatst op maandag 06 juni 2005 23:37old boy...... wat een film en wat een verhaal
is al een week geleden maar wil m hier toch ff noemen - Geplaatst op maandag 06 juni 2005 23:38gister connie & carla en Elvis Has Left the Building gezien
beide flutfilms, leuk voor tussendoor totaal niet boeiend doch wel leuke beeldvulling dat niet tegen begint te staan
finding neverland vind ik het slappe aftreksel van het wonderschone en doordachte Big Fish van meesterfilmer Tim Burton........ jammer, dat hollywood altijd meerdere films met hetzelfde scenario moet uitbrengen met dan net even iets andere invalshoek...... - Geplaatst op maandag 06 juni 2005 23:39
Star Wars IIIquote:Sum Ting Wong schreef:
wie is sw3quote: JoeNet voor de 3e keer sw3 gekeken

- Geplaatst op maandag 06 juni 2005 23:39big fish

- Geplaatst op maandag 06 juni 2005 23:41o ja, oceans twelve vond ik ook maar slappe herhalinsoefening zonder iets nieuws erin verwerkt te hebben......verhaal is zelfs zo slordig af en toe dat je het spoor bijster bent in de complotredenering.....
- Geplaatst op maandag 06 juni 2005 23:42wie heeft 11:14 al gezien...wil m snel huren
- Geplaatst op maandag 06 juni 2005 23:43quote:Sum Ting Wong schreef:quote: *oMeN*quote:ik heb crash gekeken gister ofzo
kan me der nie zoveel meer van herrineren...was opzich wel chill
Niets van herinneren... omdat ie zo saai/nietszeggend was?
Of omdat je zelf niet helemaal helder was?
Als ik IMDB bekijk lijkt het me juist wel een vette film! En een 8,5... dat krijgen niet zoveel films op imdb!
was idd niet meer optimaal gefocused, maar ook niet zo herkenbare items
ik had hem idd gedownload om die 8,5.....
ludacris speelt er ook in
een 8,5
maar wat voor een 8,5?
slechts 5000 homeland stemmen van het rapkamp fans......tsja......daar is het niet gelijk een goeie film door...... - Geplaatst op maandag 06 juni 2005 23:45
die zoek ik al een tijdje, jaquote:ponchovogel schreef:
wie heeft 11:14 al gezien...wil m snel huren - Geplaatst op maandag 06 juni 2005 23:45quote:Mel... schreef:
laatste tijd geen... maar aangezien oceans 12 binnenkort uit is op dvd, ga ik die binnenkort maar es tjecken...
owjah en der untergang ligt hier ook nog, die moet ik ook nog kijken...
Der Untergang heb ik ook nog liggen... moet me er alleen toe zetten om anderhalf uur Duits aan te horen
Verhaal lijkt me overigens echt heel goed...