Dit onderwerp heeft 72 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 24-01-2011 10:37.
GTA: San Andreas
- Geplaatst op maandag 01 november 2004 18:13
Telfort geeft ze nu gratis weg bij een nieuw aboquote:Willie schreef:
Zo die is echt een stuk kleiner meot hem denk ook maar ff gaan halen m'n oude ps2 begint al
een beetje erg veel kuren te krijgen en start spellen slecht op moet hem bij sommige
spellen wel een paar keer op nieuw opstarten

- Geplaatst op maandag 01 november 2004 19:26Vandaag gespeeld op de pc: vheeeeet!
Kopen die handel
- Geplaatst op maandag 01 november 2004 19:33Dacht dat je t nooit zou vragen

- Geplaatst op maandag 01 november 2004 21:38quote:Poseidon schreef:
Vandaag gespeeld op de pc: vheeeeet!
Kopen die handel
Ook al op pc dan??
Dacht dat het een ps2 exlusive was, voor de eerste tijd
- Geplaatst op maandag 01 november 2004 22:03iemand enig idee wanneer de xbox versie eraan zit te komen? inzake aanschaf xbox en wegdoen ps2
- Geplaatst op maandag 01 november 2004 22:21Ik denk dat ik gewoon een PS2 ga kopen mede voor dit spel, dit zijn echt de enige soort spellen die ik kan en ook leuk vind..

- Geplaatst op dinsdag 02 november 2004 09:56Mensen neerslaan met een paarse tweekoppige dildo, hoe verzin je het

- Geplaatst op dinsdag 02 november 2004 12:23Ik sta nog ziekgemeld op me werk, dus kan dat ding nog niet halen..

- Geplaatst op dinsdag 02 november 2004 12:25quote:Poseidon schreef:
Vandaag gespeeld op de pc: vheeeeet!
Kopen die handel
komt toch pas over een half jaar uit op pc???
of via emulator ofzo (als dat kan tenminste) - Geplaatst op dinsdag 02 november 2004 18:03quote:Arjen schreef:
Mensen neerslaan met een paarse tweekoppige dildo, hoe verzin je het
lock stock & two smokings barrels kijken...
ook duidelijk herkenbaar; die gast met die vlechtjes uit menace 2 society - Geplaatst op dinsdag 09 november 2004 14:25Ik vind dat dansen in die club zo leuk!
- Geplaatst op dinsdag 09 november 2004 14:25Dit weekend gespeeld op de PS2, echt een heel cool spel!
Echt bizar veel vrijheid en mogelijkheden ... graphics zijn trouwens ook erg goed! - Geplaatst op dinsdag 09 november 2004 14:37
je kan em voor 50 halen bij www.gcshop.nl en dan heb je em nog op de deurmat ookquote:Kevf schreef:
60 euriquote: EmjaYAch wij hebben Halo 2 ! Motherfuckerrrrrrrrrrrrrs

Een klein tipje.. 
- Geplaatst op dinsdag 09 november 2004 14:40Ik heb hem ook een paar dagen kunnen spelen, erg cool spel

Jammer dat ik mijn PS2 morgen omruil voor een Xbox, dan kan ik dit spel voorlopig niet meer doen
- Geplaatst op dinsdag 09 november 2004 14:48[quote]Maikeltje schreef:
Uiteindelijk gebeurt dat vast wel...quote: EmjaYen ff voor de duidelijkheid: GTA:SA komt niet op de XBox - Geplaatst op dinsdag 09 november 2004 15:50http://www.neoseeker.com/Games/cheats/PS2/gta_4.html
Allemaal cheats en leuke dingen die je kunt veranderen. - Geplaatst op dinsdag 09 november 2004 16:07
thanxquote:mr.P schreef:
http://www.neoseeker.com/Games/cheats/PS2/gta_4.html
Allemaal cheats en leuke dingen die je kunt veranderen.
- Geplaatst op dinsdag 09 november 2004 20:47
Is dat nog steeds zo, wilde morgen gaan kijken. Heb alleen geen zin om stad en land af te reizen....quote:Monderra schreef:
ik bellen naar iedere zaak, is die overal uitverkocht
- Geplaatst op dinsdag 09 november 2004 23:00quote:Bellie schreef:
Wat is er nou leuk aan cheatenquote: mr.Phttp://www.neoseeker.com/Games/cheats/PS2/gta_4.html
Allemaal cheats en leuke dingen die je kunt veranderen.
idd
maakt het meteen een stuk minder uitdagend en leuker
als je dan toch cheat, kijk dan op www.gamespot.com
. veel overzichtelijker en completer - Geplaatst op woensdag 10 november 2004 08:33quote:Bellie schreef:
Wat is er nou leuk aan cheaten
Omdat het nu toevallig cheats heten wil niet gelijk zeggen dat je het spel makkelijker maakt... Duidelijk dat jij nooit games speelt
Het is toch grappig om al het andere verkeer in "insane" mode te zetten, alle auto's roze te maken, boten te laten vliegen etc. etc....
Gewoon wat extra'tjes die er voor de fun ingebouwd zijn door de programmeurs en dus leuk om te proberen! - Geplaatst op woensdag 10 november 2004 11:10quote:Bellie schreef:
Iedere gamer die het woord cheats hoort denkt toch meteen aan: Level skippen, oneindige levens, onsterfelijk etc etc. Of zeg ik nu iets geks?
Ennuh...ik speel nooit games??? hahahaha
.

Duh.. Ik snap zelf ook wel dat een spel er niet echt leuker op wordt als je onsterfelijk en onschendbaar met alle mogelijke wapens door kunt lopen... Er zijn echter genoeg andere leuke "cheats" om te proberen als je gewoon een beetje aan het cruisen bent
- Geplaatst op woensdag 10 november 2004 15:56wat is trouwens een goede site waar je 'n overzicht hebt van 'n beetje leuke games voor PC op ditmoment? Heb 'n overschot kadobonnen

- Geplaatst op woensdag 10 november 2004 16:26quote:Rut schreef:
wat is trouwens een goede site waar je 'n overzicht hebt van 'n beetje leuke games voor PC op ditmoment? Heb 'n overschot kadobonnen
www.gamespot.com
alle platforms, walkthroughs, (objectieve)reviews, previews, filmpjes, cheats, screenshots... - Geplaatst op maandag 05 januari 2009 19:06eerste bericht na de laatste: 5 jaar later xD
- Geplaatst op maandag 24 januari 2011 10:37
En daarna 1 jaar laterquote:TexasPrairieMonkey schreef op 05 January 2009 @ 19:06:
eerste bericht na de laatste: 5 jaar later xD
Sometimes I remind myself of all the things that make me feel so blessed. And then I remind myself to remind myself more often