1. Djscene
  2. Hobby
  3. Computers, Gadgets &amp Techniek
  4. visitekaartjes

Dit onderwerp heeft 11 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 12-09-2011 22:27.

visitekaartjes

1. Xtra-small
    Afbeelding van Handoko

40 berichten
    Lid sinds November 2007

Weet iemand of er een programma is waarmee ik makkelijk visitekaartjes kan maken en afdrukken?

Gruss

1. Xtra-large
    Afbeelding van JanWillemIII

18,747 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Kingsnats schreef:
    Weet iemand of er een programma is waarmee ik makkelijk visitekaartjes kan maken en afdrukken?

Gruss
    ga naar de shop hierboven en klik op "visitekaartjes"

2. Xtra-small
    Afbeelding van Leozonderdeo

33 berichten
    Lid sinds November 2007

www.vistaprint.nl

250 kaartjes gratis laten drukken, en alleen de 11 of 12 euro verzendkosten betalen.

3. Large
    Afbeelding van Tamaardbei

9,306 berichten
    Lid sinds November 2007

Zelf maken...
    Printmaster :)

4. Large
    Afbeelding van Odium

5,597 berichten
    Lid sinds November 2007

van je werk krijgen :)

5. Xtra-small
    Afbeelding van Handoko

40 berichten
    Lid sinds November 2007

Is voor een vriend van mij en er moet zijn eigen logo op. Nu kan ik wel naar een drukker maar als ik het juiste progje heb/weet kan ik dat goed allemaal zelf.

6. Xtra-large
    Afbeelding van 0001

000
    20,537 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Kingsnats schreef:
    Is voor een vriend van mij en er moet zijn eigen logo op. Nu kan ik wel naar een drukker maar als ik het juiste progje heb/weet kan ik dat goed allemaal zelf.
    Photoshop... :rolleyes:

If we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski)

7. Xtra-large
    Afbeelding van DFKT

20,678 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Kingsnats schreef:
    Je gaat niet naar de drukker omdat je "het juiste proggie niet hebt", maar om een beetje kwaliteitsvisitekaartjes te krijgen :ph34r:

8. Large
    Afbeelding van Odium

5,597 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    D-Fekt schreef:
    quote: Kingsnats
    Je gaat niet naar de drukker omdat je "het juiste proggie niet hebt", maar om een beetje kwaliteitsvisitekaartjes te krijgen :ph34r:

:rolleyes:

weet jij veel wat die kerel voor een printer en andere apparatuur thuis heeft staan

:P

9. Xtra-large
    Afbeelding van DFKT

20,678 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Odium schreef:
    :rolleyes:

weet jij veel wat die kerel voor een printer en andere apparatuur thuis heeft staan

:P

Als ie die apparatuur in huis heeft,
    waarom dan hier op zoek naar een proggie?

Die apparatuur schaf je toch alleen aan als je er mee overweg kunt? :rolleyes:

10. Small
    Afbeelding van lauraxloves

Laura
    146 berichten
    Lid sinds June 2009

dat vraag ik me ook af, nu heb ik papiertjes uitgeprint en uitgeknipt, nogal amateuristisch :P Ik wil ze dus laten drukken, maar zijn er andere sites dan vistaprint? De verzendkosten zijn altijd zo duur!

It\'s all about love, live, and the living http://www.goldenflowers.blogspot.com

11. Small
    Afbeelding van lauraxloves

Laura
    146 berichten
    Lid sinds June 2009

oh grapje, dit topic is van 2005 :$

It\'s all about love, live, and the living http://www.goldenflowers.blogspot.com

Partyscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?