Dit onderwerp heeft 11 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 12-09-2011 22:27.
visitekaartjes
- Geplaatst op vrijdag 04 maart 2005 08:43Weet iemand of er een programma is waarmee ik makkelijk visitekaartjes kan maken en afdrukken?
Gruss
- Geplaatst op vrijdag 04 maart 2005 08:44
ga naar de shop hierboven en klik op "visitekaartjes"quote:Kingsnats schreef:
Weet iemand of er een programma is waarmee ik makkelijk visitekaartjes kan maken en afdrukken?
Gruss - Geplaatst op vrijdag 04 maart 2005 10:09www.vistaprint.nl
250 kaartjes gratis laten drukken, en alleen de 11 of 12 euro verzendkosten betalen. - Geplaatst op vrijdag 04 maart 2005 10:10Zelf maken...
Printmaster
- Geplaatst op vrijdag 04 maart 2005 10:14van je werk krijgen

- Geplaatst op vrijdag 04 maart 2005 10:45Is voor een vriend van mij en er moet zijn eigen logo op. Nu kan ik wel naar een drukker maar als ik het juiste progje heb/weet kan ik dat goed allemaal zelf.
- Geplaatst op vrijdag 04 maart 2005 10:52
Photoshop...quote:Kingsnats schreef:
Is voor een vriend van mij en er moet zijn eigen logo op. Nu kan ik wel naar een drukker maar als ik het juiste progje heb/weet kan ik dat goed allemaal zelf.
If we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski) - Geplaatst op vrijdag 04 maart 2005 11:45
Je gaat niet naar de drukker omdat je "het juiste proggie niet hebt", maar om een beetje kwaliteitsvisitekaartjes te krijgenquote:Kingsnats schreef:
Is voor een vriend van mij en er moet zijn eigen logo op. Nu kan ik wel naar een drukker maar als ik het juiste progje heb/weet kan ik dat goed allemaal zelf.
- Geplaatst op vrijdag 04 maart 2005 11:57quote:D-Fekt schreef:
Je gaat niet naar de drukker omdat je "het juiste proggie niet hebt", maar om een beetje kwaliteitsvisitekaartjes te krijgenquote: KingsnatsIs voor een vriend van mij en er moet zijn eigen logo op. Nu kan ik wel naar een drukker maar als ik het juiste progje heb/weet kan ik dat goed allemaal zelf.
weet jij veel wat die kerel voor een printer en andere apparatuur thuis heeft staan

- Geplaatst op vrijdag 04 maart 2005 11:59quote:Odium schreef:
weet jij veel wat die kerel voor een printer en andere apparatuur thuis heeft staan

Als ie die apparatuur in huis heeft,
waarom dan hier op zoek naar een proggie?
Die apparatuur schaf je toch alleen aan als je er mee overweg kunt?
- Geplaatst op maandag 12 september 2011 22:11dat vraag ik me ook af, nu heb ik papiertjes uitgeprint en uitgeknipt, nogal amateuristisch
Ik wil ze dus laten drukken, maar zijn er andere sites dan vistaprint? De verzendkosten zijn altijd zo duur!It\'s all about love, live, and the living http://www.goldenflowers.blogspot.com - Geplaatst op maandag 12 september 2011 22:27oh grapje, dit topic is van 2005 :$It\'s all about love, live, and the living http://www.goldenflowers.blogspot.com