Dit onderwerp heeft 241 reacties, en bestaat uit 10 pagina's. U bent momenteel op pagina 10 van 10.
De laatste reactie is geplaatst op 27-11-2009 15:04.
tips en trucs voor de Macbook?
- Geplaatst op woensdag 28 maart 2007 03:26Hehehe... zo net twee uur gespendeerd bij de apple store waar men na twee keer proberen het via de server hier op te starten hebben ze me bookie toch maar als externe gebruikt... gelukkig geen HD problemen maar hij was er wel bang voor. Uiteindelijk ook de update geinstalleerd en alle bestanden bewaard gebleven.
Volgens de gest hier was ik een van miljoen die dit probleem had, hij had alleen een iemand hiervoor met deze sjizzle meegemaakt ofzo.... - Geplaatst op woensdag 28 maart 2007 06:23Oke bij thuiskomst bleken er een stel drivers te missen waaronder die van airport, en mijn modem. Na wat datahertsel van de vorige installatie en wat dubbele sjit gedelete crashte ze dus weer... Ditmaal bij het opstarten zie je het Mac icoontje wisselend met een vraagteken en een stopteken...
Ik ga morgen om 10:00 bij de winkel voor de deur staan... - Geplaatst op vrijdag 25 mei 2007 12:58gaat niet om een macbook, maar een gewone mac..
Waar kan ik in godsnaam aangeven dat ik wil printen
En waarom staat dit topic in girlscene? - Geplaatst op dinsdag 29 mei 2007 16:51MSN en Odium hebben beide geen webcam functie toch?
Ik heb sindskort btw ook een macbook gekregen van de SAE opleiding.
Best een cool ding ja. - Geplaatst op dinsdag 05 juni 2007 12:55Er gaan geruchten dat er vandaag nieuwe Macbook Pro's uitgebracht gaan worden... de Apple store is iig offline
Komt goed uit, met het oog op CS3 moet ik toch eens voor een Macbook Pro of Mac Pro gaan kijken denk ik...
Wordt een dure grap, die Creative Suites zijn ook niet bepaald goedkoop
- Geplaatst op dinsdag 05 juni 2007 13:01quote:J00ST schreef op 05 juni 2007 @ 12:55:
Er gaan geruchten dat er vandaag nieuwe Macbook Pro's uitgebracht gaan worden... de Apple store is iig offline
Komt goed uit, met het oog op CS3 moet ik toch eens voor een Macbook Pro of Mac Pro gaan kijken denk ik...
De store is al plat, dus grote kans van wel...
Maar waarom meteen een Mac Pro?
Vind het persoonlijk een beetje overdreven.
Waarom zou er er 19 HD's in willen stoppen en 68 GB intern geheugen?
Als mijn PM G5 1.8 de duer uitgaat komt er gewoon lekker een
24" iMac voor in de plaats. Ben je voor 2000,- helemaal klaar. - Geplaatst op dinsdag 05 juni 2007 13:02quote:J00ST schreef op 05 juni 2007 @ 12:55:
Er gaan geruchten dat er vandaag nieuwe Macbook Pro's uitgebracht gaan worden... de Apple store is iig offline
Voor CS3 een Mac Pro nodig?
Welnee man...~The Sith Code~ - Geplaatst op dinsdag 05 juni 2007 14:10quote:
Ok een Mac Pro is misschien een beetje overdreven
Heb nu een 1.5 GHz Powerbook, zou die dat nog goed trekken?
- Geplaatst op woensdag 06 juni 2007 14:01-ik zoek nog een fijne picture viewer, zoals die standaard in winxp zit.
slideshows van vakantiefoto's werkt in osx echt matig...
- zit er een 'delete' knop op je toetsenbord, zodat je text voor je cursor kunt deleten?
-is er een simpel 'windows-paint' programma voor de osx? - Geplaatst op woensdag 06 juni 2007 17:23quote:J00ST schreef op 05 juni 2007 @ 14:10:
[...]
Ok een Mac Pro is misschien een beetje overdreven
Heb nu een 1.5 GHz Powerbook, zou die dat nog goed trekken?

- Geplaatst op donderdag 07 juni 2007 11:39quote:
Op de Adobe site staat:
# PowerPC® G4 or G5 or multicore Intel® processor
# Mac OS X v.10.4.8
# 512MB of RAM
Dus met een G4 zit je ook nog gewoon goed.~The Sith Code~ - Geplaatst op maandag 11 juni 2007 12:07Vanavond allemaal weer aan de buis gekluisterd...
Hierbij de mogelijke 'geruchten' voor de Keynote van Ome Steve op een rijtje....
-----------------------------------
De geruchten gaan dat de keynote via een Duitse site uitgelekt zou zijn:
? Greetings
? Sales figures and market share of the Macs
? Apple net curtain:
? new Retail store in Italy,
? first store on European mainland,
? new stores will open shortly, among other things Munich, Barcelona, Paris
? iMac:
? Core2Duo selling great!,
? New Generation,
? new Design, which follows itself to iPhone, partly brushed metal
? even thinner,
? Santa rosa chip set,
? LED back light,
? Sizes: 20 ? and 24 ?
? Demo new iMacs
? Mac OS X:
? History, versions
? short outline of the tiger features: Dashboard, Spotlight, etc.
? new features in leopard:
? new Mail (with collecting mains, ToDos, Notes),
? new Spotlight (network scan, performance improved, etc.),
? new standard file system ZFS,
? new front Row (2.0),
? new iCal (with CalDAV, ToDos, etc.),
? Parental control,
? New Photobooth (2.0),
? Resolution Independence,
? new standardized Look of all Mac OS X applications
? been based on resolution Independence
? core contains animation (Icons, animations in Time Machine, Dashboard, spaces, etc. animated)
? none brushed metal more
? many black shining Elemen (Illumonous)
? Time Machine,
? Quicklook, (unknown application)
? new safari feature (new search, Dashboard integration, etc.),
? Multiple Dashboards (Dashboard for user specify, Dashboards administer, etc.),
? Spaces,
? iChat theatre (integration in applications, drop of baking, etc.)
? Finder reloaded (easily changed, improves performance, new Buttons),
? new ToDo application (and administers all ToDos from all applications collects)
? Demo new leopard feature
? .mac, iLife 07, iWork 07:
? new.mac release with smooth Google integration, but in the Apple Look,
? .mac services all on Google basis,
? .mac free of charge with each bought Mac,
? new handling on-line documents,
? iDisk integration in Finder,
? all documents can be worked on and administered also on-line with Google applications,
? new Spreadsheet software in iWork ?Charts?
? Demo new packages and .mac
? Guest appearance Eric Schmidt (Google CEO)
? iPhone:
? new secret features:
? iWork and iLife integration,
? .mac integration (iDisk access, Mail, documents on-line, etc. work on)
? Demo new features
? iPhone accessories, prices
? Demo accessories
? available in US Apple (without contract) and (with contract) net curtain, prices at&t
? Europe as promised in the autumn
? ?That' s it, but there' s one more thing?, new product ?iphone@home?:
? 10 ? multitouch screen,
? 30 GB Flash memory,
? iPhone user surface,
? 8 hours of battery,
? no connections except dock Connector,
? resemble functions as iPhone, except mobile phone, but iChat
? integrated iSight
? Demo iphone@home
? The End - Geplaatst op maandag 11 juni 2007 12:11
ben benieuwd 
- Geplaatst op zondag 24 juni 2007 21:38Oke apple nerds weer een probleempje hier.... mijn netwerk connectie zijn echt ontzettend gaar.... Firefox werkt niet meer en safari blijft een kloteprog maar blijkt de enige te zijn stabiel is. Firefox houdt op de raarte momenten op met laden, en kan op dit moment zelfs het programma voor mijn canon camera niet afsluiten en daardoor dus niet herstarten .... help...
- Geplaatst op woensdag 23 januari 2008 20:38Je moet Adium downloaden !!!
Ik heb zelf ook een macbook pro, en ik vind Adium super...
Het werkt heel goed, en het ziet er mooier uit dan msn (vind ik)
Je kunt er gewoon met je msn adres inloggen. - Geplaatst op donderdag 03 september 2009 12:17Ik blaas even nieuw leven in dit Topic!
Vraagje: Wat is Adium? Beter dan Msn en werkt het goed op een Mac? - Geplaatst op vrijdag 27 november 2009 15:04Oke het is hier ook lekker dood.

Adium is een soort MSN, het werkt prima op een Mac maar ik vind het een vreselijk irritant programma. Heb zelf gewoon Windows Live Messenger op m'n Mac via VMware Fusion.