Dit onderwerp heeft 20 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 27-04-2012 13:35.
Twitter jij al?
- Geplaatst op maandag 18 juni 2007 21:23http://www.volkskrant.nl/...parante_leven_met_Twitter
Ik heb me al wel een tijdje aangemeld, eigenlijk nog bar weinig mee gedaan..Zelf niet echt de behoefte om voortdurend te vertellen wat ik aan het doen ben..Maar opzich zijn er wel leuke mogelijkeheden..bij Pinkpop werd het ingezet om tv-kijkers, festivalpubliek en de mensen backstage via een scherm met elkaar in gesprek te laten raken..las ook in het artikel dat ze het awake gaan inzetten..
maar wordt dit toekomst?.24/7 delen wat je aan het doen bent en bij iedereen dit ook kunnen zien wat ze aan het doen zijn..de nieuwe generatie mobiele communicatie..
Nederlandse versie.. www.numpa.nl bestaat inmiddels ook al
- Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 08:18Ja, ik snap niet wat daar nou zo interessant aan is, om iedereen op elk moment te laten weten wat je aan het doen bent... Net als al die msn namen waar je steeds in ziet staan 'ben aan het opruimen' of 'even naar de winkel' en 'de hond aan het uitlaten' etc etc.... Like I freaking care

- Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 08:33quote:leienaar schreef op 19 juni 2007 @ 08:18:
Ja, ik snap niet wat daar nou zo interessant aan is, om iedereen op elk moment te laten weten wat je aan het doen bent... Net als al die msn namen waar je steeds in ziet staan 'ben aan het opruimen' of 'even naar de winkel' en 'de hond aan het uitlaten' etc etc.... Like I freaking care
If we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski) - Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 09:05quote:leienaar schreef op 19 juni 2007 @ 08:18:
Ja, ik snap niet wat daar nou zo interessant aan is, om iedereen op elk moment te laten weten wat je aan het doen bent... Net als al die msn namen waar je steeds in ziet staan 'ben aan het opruimen' of 'even naar de winkel' en 'de hond aan het uitlaten' etc etc.... Like I freaking care

- Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 09:17kan heeel misschien in sommige gevallen wel leuk zijn, (zoals misschien met pinkpop) maar verder.....
het is me eerlijk gezegd ook nog niet helemaal duidelijk
hoewel de heflt van dit forum net zo zinloos is uiteraard, maar dat gaat dan ook niet via sms ofzoredmer wijzigde dit bericht op 19-06-2007 09:22 met 16% - Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 09:35Dit is precies hetzelfde als Jaiku.. http://www.jaiku.com
wat interessant van deze ultieme WEB2.0-feature is, is dat je een grote groep mensen binnen eigen sociale gemeenschap over de hele wereld kunt bereiken en andersom. Óf je belt/smst iedereen af, óf je benadert ze via deze weg... of het echt nut heeft, laat ik even in het midden. Aangezien bloggen erg 'in' is, begint dit ook steeds meer een hype te worden. Genoeg mensen die het wél interessant vinden in ieder geval
- Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 10:14quote:leienaar schreef op 19 juni 2007 @ 08:18:

- Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 15:42Ja
gezellig tussen de web2.0 techies! - Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 15:44quote:leienaar schreef op 19 juni 2007 @ 08:18:

- Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 15:51
De kunst is juist om het zo te brengen alsof je zeer interessante bezigheden hebtquote:
- Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 15:55
(L) bezig met ontwikkeling anti aids virus(K)quote:Suntoucher schreef op 19 juni 2007 @ 15:51:
[...]
De kunst is juist om het zo te brengen alsof je zeer interessante bezigheden hebt
- Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 15:59een soort van mailen dus??
- Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 16:29
neuj.. meer een blog, met een beperkt hoeveelheid tekens per blog.quote:Jessica1982 schreef op 19 juni 2007 @ 15:59:
een soort van mailen dus?? - Geplaatst op dinsdag 19 juni 2007 20:05Ik ben het wel met jullie mee eens..maar goed alles evolueert..vroeg wist niemand wat je deed en was je alleen bereikbaar als je thuis was..nu ben je via mobiel en internet altijd bereikbaar en weten veel mensen wat je uitspookt..
ik denk wel dat het wat wordt, maar dan ik denk niet in de vorm van '' ik ben nu ff heise hausfrauen 3 aan het kijken en ik geef er een slinger aan'', maar denk meer in de vorm van anytime en anywhere met elkaar ouwehoeren..met bepaalde groepen zoals je vrienden. de bezoekers van awake of de mensen in de trein naar lurken en ga zo maar door. - Geplaatst op dinsdag 03 maart 2009 19:56ik twitter wel.
Ach t is wel grappig.www.LikeFenna.nl - Geplaatst op dinsdag 07 april 2009 16:43
thinks so. ;]quote:don't destroy the world, it's the only world with chocolate! :O - Geplaatst op maandag 10 januari 2011 15:42Ik heb het wel , maar ik doe het nooit XD
Ik vind het eerlijk gezegd soms te privè , ze kunnen zoiets als je later bijvoorbeeld rechter wilt worden gemakkelijk terug halen ;')http://forum.girlscene.nl/forum.php/Schrijfsels/Verhaal_Niets_is_wat_het_lijkt/list_messages/206739 - Geplaatst op dinsdag 18 januari 2011 15:59Ik vind het een compleet loze bezigheid, maar ik schijn daarin 1 van de weinige te zijn. Waarom ALLES (en sommige mensen nemen dat heel letterlijk...) over je leven op internet zetten? Zijn we met zn allen zo bijzonder? nee, overbodig naar mijn mening.
- Geplaatst op maandag 24 januari 2011 12:47Ik heb geen Twitter, zie er het nut niet van in.wormkeworm
- Geplaatst op woensdag 03 augustus 2011 21:36Jaa haha, ik heb twitter.
Het klinkt heel saai enzo, maar het is verslavend ;p - Geplaatst op vrijdag 27 april 2012 13:35Leuke aan twitter? De win acties...