1. Djscene
  2. Hobby
  3. Computers, Gadgets &amp Techniek
  4. Twitter jij al?

Dit onderwerp heeft 20 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 27-04-2012 13:35.

Twitter jij al?

1. Large
    Afbeelding van Beez

Frits
    12,329 berichten
    Lid sinds November 2007

http://www.volkskrant.nl/...parante_leven_met_Twitter

Ik heb me al wel een tijdje aangemeld, eigenlijk nog bar weinig mee gedaan..Zelf niet echt de behoefte om voortdurend te vertellen wat ik aan het doen ben..Maar opzich zijn er wel leuke mogelijkeheden..bij Pinkpop werd het ingezet om tv-kijkers, festivalpubliek en de mensen backstage via een scherm met elkaar in gesprek te laten raken..las ook in het artikel dat ze het awake gaan inzetten..

maar wordt dit toekomst?.24/7 delen wat je aan het doen bent en bij iedereen dit ook kunnen zien wat ze aan het doen zijn..de nieuwe generatie mobiele communicatie..

Nederlandse versie.. www.numpa.nl bestaat inmiddels ook al

1. Medium
    Afbeelding van leienaar

Peter
    1,751 berichten
    Lid sinds November 2007

Ja, ik snap niet wat daar nou zo interessant aan is, om iedereen op elk moment te laten weten wat je aan het doen bent... Net als al die msn namen waar je steeds in ziet staan 'ben aan het opruimen' of 'even naar de winkel' en 'de hond aan het uitlaten' etc etc.... Like I freaking care -_-

2. Xtra-large
    Afbeelding van 0001

000
    20,537 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    leienaar schreef op 19 juni 2007 @ 08:18:
    Ja, ik snap niet wat daar nou zo interessant aan is, om iedereen op elk moment te laten weten wat je aan het doen bent... Net als al die msn namen waar je steeds in ziet staan 'ben aan het opruimen' of 'even naar de winkel' en 'de hond aan het uitlaten' etc etc.... Like I freaking care -_-
    -_-

If we had more time for discussion we should probably have made a great many more mistakes. (Trotski)

3. Xtra-large
    Afbeelding van zippo

17,981 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    -_-

4. Large
    Afbeelding van redmer

9,467 berichten
    Lid sinds November 2007

kan heeel misschien in sommige gevallen wel leuk zijn, (zoals misschien met pinkpop) maar verder..... :nee1: het is me eerlijk gezegd ook nog niet helemaal duidelijk :unsure:

hoewel de heflt van dit forum net zo zinloos is uiteraard, maar dat gaat dan ook niet via sms ofzo

redmer wijzigde dit bericht op 19-06-2007 09:22 met 16%

5. Large
    Afbeelding van DeCo

8,972 berichten
    Lid sinds November 2007

Dit is precies hetzelfde als Jaiku.. http://www.jaiku.com

wat interessant van deze ultieme WEB2.0-feature is, is dat je een grote groep mensen binnen eigen sociale gemeenschap over de hele wereld kunt bereiken en andersom. Óf je belt/smst iedereen af, óf je benadert ze via deze weg... of het echt nut heeft, laat ik even in het midden. Aangezien bloggen erg 'in' is, begint dit ook steeds meer een hype te worden. Genoeg mensen die het wél interessant vinden in ieder geval :)

6. Large
    Afbeelding van konec

12,168 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    -_-

7. Medium
    Afbeelding van Suntoucher

2,739 berichten
    Lid sinds November 2007

Ja

gezellig tussen de web2.0 techies!

8. Xtra-large
    Afbeelding van brutuzz

22,482 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    -_-

9. Medium
    Afbeelding van Suntoucher

2,739 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    De kunst is juist om het zo te brengen alsof je zeer interessante bezigheden hebt :rolleyes:

10. Xtra-large
    Afbeelding van brutuzz

22,482 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Suntoucher schreef op 19 juni 2007 @ 15:51:
    [...]

De kunst is juist om het zo te brengen alsof je zeer interessante bezigheden hebt :rolleyes:
    (L) bezig met ontwikkeling anti aids virus(K)

11. Large
    Afbeelding van Jessica1982

7,189 berichten
    Lid sinds November 2007

een soort van mailen dus??

12. Large
    Afbeelding van DeCo

8,972 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    neuj.. meer een blog, met een beperkt hoeveelheid tekens per blog.

13. Large
    Afbeelding van Beez

Frits
    12,329 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik ben het wel met jullie mee eens..maar goed alles evolueert..vroeg wist niemand wat je deed en was je alleen bereikbaar als je thuis was..nu ben je via mobiel en internet altijd bereikbaar en weten veel mensen wat je uitspookt..
    ik denk wel dat het wat wordt, maar dan ik denk niet in de vorm van '' ik ben nu ff heise hausfrauen 3 aan het kijken en ik geef er een slinger aan'', maar denk meer in de vorm van anytime en anywhere met elkaar ouwehoeren..met bepaalde groepen zoals je vrienden. de bezoekers van awake of de mensen in de trein naar lurken en ga zo maar door.

14. Small
    Afbeelding van xFenna

Fenna
    280 berichten
    Lid sinds November 2007

ik twitter wel.
    Ach t is wel grappig.

www.LikeFenna.nl

15. Small
    Afbeelding van MUFFINJEHAAR

lotte
    611 berichten
    Lid sinds May 2008

quote:
    xFenna schreef op 03 maart 2009 @ 19:56:
    ik twitter wel.
    Ach t is wel grappig.
    thinks so. ;]

don't destroy the world, it's the only world with chocolate! :O

16. Medium
    Afbeelding van StupidFailure

Lizzy
    2,276 berichten
    Lid sinds August 2010

Ik heb het wel , maar ik doe het nooit XD
    Ik vind het eerlijk gezegd soms te privè , ze kunnen zoiets als je later bijvoorbeeld rechter wilt worden gemakkelijk terug halen ;')

http://forum.girlscene.nl/forum.php/Schrijfsels/Verhaal_Niets_is_wat_het_lijkt/list_messages/206739

17. Xtra-small
    Afbeelding van Zohraatje

Zohra
    10 berichten
    Lid sinds January 2011

Ik vind het een compleet loze bezigheid, maar ik schijn daarin 1 van de weinige te zijn. Waarom ALLES (en sommige mensen nemen dat heel letterlijk...) over je leven op internet zetten? Zijn we met zn allen zo bijzonder? nee, overbodig naar mijn mening.

18. Xtra-small
    Afbeelding van wormkeworm

Inge
    1 berichten
    Lid sinds November 2010

Ik heb geen Twitter, zie er het nut niet van in.

wormkeworm

19. Xtra-small
    Afbeelding van xMndyy

Mandy
    20 berichten
    Lid sinds June 2011

Jaa haha, ik heb twitter.
    Het klinkt heel saai enzo, maar het is verslavend ;p

20. Xtra-small
    Afbeelding van Mamarloes

Marloes
    5 berichten
    Lid sinds April 2012

Leuke aan twitter? De win acties...

Partyscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?