Dit onderwerp heeft 4 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 27-04-2012 13:32.
Hoe download je gratis films?
- Geplaatst op zaterdag 01 mei 2010 20:26Weet er iemand hoe je dat doet?
want ik vind het echt niet
en ik snap dat er best mensen tegen zijn.
maarja ik ben voor :dlove isn\'t about finding the perfect person, it\'s about seeing an imperfect person perfectly .
- Geplaatst op zaterdag 01 mei 2010 20:36uplove isn\'t about finding the perfect person, it\'s about seeing an imperfect person perfectly .
- Geplaatst op zondag 15 augustus 2010 20:16wil ik ook wel weten..
- Geplaatst op woensdag 03 augustus 2011 22:06Hm, tjaa, je kan ze via thepiratebay.org zoeken en de torrent opslaan, dan kan je de torrent open in een programma (ik gebruik 'Vuze' maar je kan ook bijv 'Ares') dan begint ie daar te downloaden en dan is het wachten totdat ie klaar is haha, maarja je hebt dan ook kans dat de film niet goed is ofzo
- Geplaatst op vrijdag 27 april 2012 13:32Het programma spotnet installeren. Met dit programma kun je namelijk eenvoudig naar interessante downloads zoeken.
Spotnet werkt als een zeer gebruiksvriendelijke nieuwsgroepen indexeerder, aangezien je de verschillende bestanden in nieuwsgroepen gemakkelijk kunt bekijken (spotten), vervolgens kunt downloaden, eventueel kunt repareren en zelfs uit kunt pakken.