Dit onderwerp heeft 9 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 09-08-2010 18:27.
verliefd op celeb's
- Geplaatst op vrijdag 24 juli 2009 15:17het vervelendste wat er is,is verliefd worden op celeb's!
Je hebt geen enkel kans om ze te krijgen,bv. ik vind Zac Efron het hotste jongen die ik ken,maar zij heeft al Vanessa!!!
Het blijft maar een grote droom,heb jij dat ook?
- Geplaatst op zondag 26 juli 2009 16:07Ik weet hoe je je voelt (helaas) ...

Ik denk soms ook wel als ik een film kijk bijv. OEHH !! lekkerding !
en dan blijf ik soms echt wel weken aan diegene denken - Geplaatst op maandag 27 juli 2009 11:55quote:lindseyloveit schreef op 26 juli 2009 @ 16:07:
Ik weet hoe je je voelt (helaas) ...
Ik denk soms ook wel als ik een film kijk bijv. OEHH !! lekkerding !
en dan blijf ik soms echt wel weken aan diegene denken
heb ik ook.. xD
ik was vorig jaar helemaal verliefd op jesse mccartney <3
maar daarben ik nu ook wel overheen xD
hij is nog steeds hot en ik ben zijn fan maar ik ben niet verliefd meer
Whatever happens, life goes on. - Geplaatst op dinsdag 04 augustus 2009 17:13Ik erger me aan je schrijfstijl en aan je fouten,
maar on topic
hoe kan je verliefd woren alleen op iemands uiterlijk? Hoe oud ben je xD want verliefd worden is iets anders dan iemand hot vinden.By the genius StiffUpperLip: Be helpless and super hot and someday, your prince will come. You can even be in a coma or a mute half-fish, as long as you're hot - Geplaatst op zaterdag 08 augustus 2009 19:56Jemig, ik heb al zó lang een crush op Bill en Tom Kaulitz.
En Rupert Grint.
Maar Bill en Tom t meeste
- Geplaatst op maandag 21 december 2009 12:00quote:bathy schreef op 04 August 2009 @ 17:13:
Ik erger me aan je schrijfstijl en aan je fouten,
maar on topic
hoe kan je verliefd woren alleen op iemands uiterlijk? Hoe oud ben je xD want verliefd worden is iets anders dan iemand hot vinden.
snap dat dan dat is geen echte verlieftheid,
maar gewoon sorrt cruz/grote droom.
heb jij dan nooit dromen?
dat hebben alle mensen.
maar ja je kan dat toch gewoon verlieftheid noemen.
kom op laat hun lekker!
zo heb ik dat met robert pattison/justin bieber/ryan sheckler/taylor lautner.
die mensen zijn gewoon vet lekker! - Geplaatst op woensdag 06 januari 2010 18:31Pff dat heb ik een heeeele teijd geleden gehad met Rafael Nadal.
Voelde mij behoorlijk kut toen haha.
Maar dat heb ik gelukkig niet meer.
Ben wat opgegroeit en bekijk wat meer de realiteit.Like the dessert, waiting for the rain - Geplaatst op donderdag 07 januari 2010 16:40
- Geplaatst op vrijdag 14 mei 2010 20:47OMG
heb ik ook ik ben zo op robert aterson en taylor launter die zin zo lkkr en als je die interviews kijk word je vanzelf wel verliefd!:ja::ja::ja::ja::ja: - Geplaatst op maandag 09 augustus 2010 18:27Justin Bieberrrr <3!
Ooohh, ik herken het!
Ik luister echt elke dag naar zijn muziek enzo!
Hij is zo leuk!
(mijn hele deur hangt vol posters van Justin
)
XxxVerslaafd aan: ebay, make-up, sierraden, goedkope leuke dingen