Dit onderwerp heeft 8 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 21-02-2009 15:14.
Elize als Winehouse
- Geplaatst op woensdag 17 december 2008 11:01Ok de beau monde had ook altijd al van die make overs van bn'ers als bekende wereldsterren. maar die waren altijd zo saai... nu komt de Grazia met makeovers en wow wat een leuke sterren hebben ze uitgekozen.. Elize dus als Amy W. Glennis grace als Michelle Obama en Valerio als Johnny Depp.. wel erg crea.. ben erg beniewd naar de foto's
- Geplaatst op maandag 29 december 2008 15:23ik heb ze gezien in grazia..en ik vond ze echt heel leuk..vooral die van mary-kate en ashley olsen met karl lagerveld en elize als amy winehouse zijn leuk!
- Geplaatst op zaterdag 03 januari 2009 14:21kun je hier niet enkele foto's posten? ben best benieuwd ^^bluesuitcase wijzigde dit bericht op 03-01-2009 14:22 met 21%
- Geplaatst op zaterdag 03 januari 2009 23:29Jha posten of geef die link

- Geplaatst op woensdag 04 februari 2009 17:59ik heb ze ook gezien in grazia.
-micky hoogendijk als agyness deyn
vind ik niet echt lijken.
-julia's tango als sex and the city
lijken echt heel erg! wel iets jongere versie (:
-elize als amy winehouse
ehm apart.. vind ik niet echt supergoed gekozen
-gigi ravelli &christophe haddad &lisa sipps als karl lagerfeld &de olsen twins
vind ik de best gelukte metamorfose! lijkt echt heeeel erg veel!
-nance als gwen stefani
niet echt bijzonder vond ik?
-glennis grace als michelle obama
lijkt echt heel erg veel!
-nikki plessen &sasha als jennifer aniston en john mayer
hmm.. lijken veel te veel opzichzelf...niet bijzonder.
-valerio als johnny depp
lijkt nieeettt ! xD
wel leuk verzonnen. ik zal kijken of ik de foto's kan inscannen &posten. (:
xxyou leave me speechless - Geplaatst op woensdag 04 februari 2009 18:06
elize als amy winehouseyou leave me speechless - Geplaatst op zaterdag 07 februari 2009 01:20Whahah leuk maar lijkt niet EliZe dan stuur die link ofsoo ik ben kei erg nieuwsgiierig naar Valerio !! Hij is zo lekker !!
- Geplaatst op woensdag 11 februari 2009 06:08he bah die elize is zo'n irritant wezen.. ze moet minstens 20 kg nog afvallen voordat ze op amy winehouse lijkt, but who would want that anyhow..

- Geplaatst op zaterdag 21 februari 2009 15:14hé waar kun je die andere foto's bekijken kben wel nieuwschierig naar een aantal..